فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ماه سال 99

عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ماه سال 99

معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار در اطلاعیه ای اعلام کرد: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1399 دريافت کرده اند،مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي پليس+10، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در اين اطلاعيه آمده است؛ کليه مشمولان داراي مدرک تحصيلي دانشگاهي، ديپلم و زيرديپلم شهرستان های اندیمشک . دزفول . شوشتر. شوش . گتوند .مي بايست در تاريخ،یکم بهمن ماه ساعت، ۶ صبح در شهرستان اندیمشک، و مابقی شهرستان ها در همین ساعت و تاریخ در معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان واقع در جنب موسسه راهگشا (تعویض پلاک) حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.ضمنا مشمولانی که به مراکز آموزش داخل استان از جمله شهید درویش ناجا... شهید باکری دزفول.. پدافند هوایی امیدیه..سپاه استانی...مرکز فرماندهی انتظامی استان خوزستان و.... اختصاص یافته اند نیازی به حضور در این دو مرکز نمی باشند و بایستی مستقیماً در تاریخ و ساعت مذکور به مرکز آموزش های مشخص شده مراجعه نمایند...

گفتني است؛ مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون،کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص مانند تاهل،گواهي فوت والدين، جانبازان بالاي 10 درصد، خانواده درجه يک شهدا و ... را به همراه خود داشته باشند.

همچنین براي پيشگيري از بروز و شيوع بيماري کرونا، مشمولان اعزامي در روز اعزام توسط وظيفه عمومي استان ها و مراکز آموزش نيروهاي مسلح مورد معاینه قرار مي گيرند.

لازم به ذکر است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

معاونت وظیفه عمومی استان در این اطلاعيه متذکر شده که متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها