صحنه‌ای جالب در استادیوم فوتبال/ تماشاگر نابینایی که تمام دوربین‌ها را به خودش خیره کرد

حضور یک تماشاگر نابینا بین افرادی که برای دیدن بازی فوتبال به استادیوم آمده بودند، سوژه رسانه‌ها شد.

صحنه‌ای جالب در استادیوم فوتبال/ تماشاگر نابینایی که تمام دوربین‌ها را به خودش خیره کرد

افراد معلول به واسطه شرایط خاص جسمانی خود با افراد عادی تفاوت‌هایی دارند و با توجه به اینکه همه لوازم زندگی برای افراد سالم ساخته شده بسیاری از اوقات برای انجام امور خود با مشکل مواجه هستند.

در کشور‌های مختلف برای رفاه حال معلولان تمهیداتی را فراهم می‌کنند تا آن‌ها هم بتوانند همچون افراد سالم امور روزمره خود را پیش ببرند که نمونه‌هایی از این تمهیدات را می‌توان در ایران نیز مشاهده کرد؛ هرچند تا رسیدن کشور ما به استاندارد‌های لازم برای معلولان مسیر زیادی باقی مانده است.

در این میان برخی از اقدامات را نمی‌توان برای برخی از افراد معلول فراهم کرد؛ برای مثال حتی اگر تمام تمهیدات و تسهیلات لازم برای حضور معلولان نابینا در استادیوم ورزشی فراهم شود، آن‌ها نمی‌توانند بازی فوتبال را با چشمان خود به نظاره بنشینند و می‌توان گفت حضورشان برای دیدن بازی در استادیوم بی معنا است. اما طرفداران فوتبال معلول نیز همچون دیگران علاقه دارند که برای تشویق تیم محبوبشان به استادیوم‌ها بروند.

حضور یک معلول نابینا در استادیوم ورزشی برای دیدن بازی تیم محبوبش سوژه رسانه‌ها شده است. چیزی که بر جذابیت این موضوع می‌افزاید این است که دوست فداکار مرد نابینا بازی فوتبال را جزء به جزء برای دوستش روایت می‌کند و او را نیز در هیجان بازی سهیم می‌کند.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید حضور این معلول نابینا را به تصویر کشیده و نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها