آیت‌الله موحدی کرمانی: بعید نیست آمریکایی‌ها با واکسن جعلی کرونا مردم ایران را بکشند


29 دی 1399 - 10:04
600522ed77ac5_600522ed77ac8
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در رابطه با علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه‌ای نداشتند.

وی تصریح کرد: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمات پزشکی، این واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعداً یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آیا ما آمریکا و اروپا را دلسوز خود می‌دانیم؟، گفت: این‌ها که هر چه به ایران نشان دادند غیر از ظلم و ستم نبوده است. بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست اینها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه خدا می‌داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود] چه اتفاقی در کشور ایران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری بسیار علمی، دقیق و حساب شده بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ تردیدی در علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در این قضیه نیست. مردم ما از بس جنایت آمریکا را دیدند، دیگر هوشیار شدند و باور نمی‌کنند اینها در مقام خدمت به ایران باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

600522ed77ac5_600522ed77ac8
29 دی 1399 - 10:04

آیت‌الله موحدی کرمانی در رابطه با علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه‌ای نداشتند.

وی تصریح کرد: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمات پزشکی، این واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعداً یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آیا ما آمریکا و اروپا را دلسوز خود می‌دانیم؟، گفت: این‌ها که هر چه به ایران نشان دادند غیر از ظلم و ستم نبوده است. بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست اینها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه خدا می‌داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود] چه اتفاقی در کشور ایران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری بسیار علمی، دقیق و حساب شده بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ تردیدی در علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در این قضیه نیست. مردم ما از بس جنایت آمریکا را دیدند، دیگر هوشیار شدند و باور نمی‌کنند اینها در مقام خدمت به ایران باشند.

منبع: مهر

66

نظرات 44
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
آزاد 1 0 پاسخ 1399/10/30 -21:16

یاد قضیه حرام شدن قند و بعد غسل کردن قند تو چای افتادم فک میکنه الان شرکت فایزر بهش حق حساب میده

محقق 2 3 پاسخ 1399/10/29 -21:56

اگر هم نکشند شاید در تغییر ژنتیک مردم، هوش، سن مرگ و میر و ... در درازمدت موثر باشد

نتا 2 2 پاسخ 1399/10/29 -21:13

اولن که پولشو شما نمیدید از جیب مردم و از بیت الماااااااااااااااااا ل میره منتهابه روی مبارک نیمی ارید دوم اینکه این بدبینی سالهای سال و قرنها به همین شکل باعث پس رفتهای زیادی شده کی میخواهید دست بردارید از نظرهای این چنینی

آخرین ایرانی 9 3 پاسخ 1399/10/29 -20:49

چهره عبوس شما نشان از ایمان ندارد .

آریایی 10 3 پاسخ 1399/10/29 -20:19

دقت کردید از وقتی واکسن فایزر اومده تا حالا هیچ مسئولی نه کرونا گرفته و نه مرده !!!!!

علي 7 2 پاسخ 1399/10/29 -20:04

سازمان بهداشت جهاني ،امريكا ،انگليس ،كل كشورهاي اتحاديه اروپا،ژاپن و ده ها كشور ديگر همه واكسن امريكايي رو تأييد كردند. حتما هيچ كدام از اين كشور ها به سلامت مردمشان أهميت نمي دهند جز ايران كه در مركز جهان قرار دارد آخه چقدر توهم؟البته ممكنه بخاطر قتل عام كرونا عجله ايي در تأييد صورت گرفته باشد و عوارضي در اينده مشاهده بشه كه اين براي تمام واكسن هاي توليدي صادق خواهد بود

کسری 12 2 پاسخ 1399/10/29 -17:21

امان از توهم ۴۳ ساله دشمنی....

هه 1399/10/29 -20:33

نون‌تو‌دشمن‌سازی‌الکیه

یا مهدی 18 2 پاسخ 1399/10/29 -16:27

شما فعلا دارید مردم رو می کشید نه امریکا

Ananimus 1 3 پاسخ 1399/10/29 -16:18

خدایی دمت گرم

مهدی 9 2 پاسخ 1399/10/29 -16:13

ناراحت نباشید قبل از امریکا مردم را شما می کشید پس ناراحتی برای چیست ؟

ستم‌دیده 18 2 پاسخ 1399/10/29 -15:58

اقا‌زاده‌ونوه‌ها‌که‌امریکا.نیستند

هه‌هه 1399/10/29 -18:08

دلارها‌هم‌‌هست‌با‌بیت‌کوئین

پزشک 8 21 پاسخ 1399/10/29 -15:09

درست می فرمایند حاج آقا.وقتی آقای بیل گیتس علنا در یک برنامه در ۱۵ سال پیش گفت باید ۱۵ درصد جمعیت دنیا را از طریق واکسیناسون کم کنیم.یعنی ما نباید به آمریکا اعتماد کنیم.لطفا توجه کنید آمریکا نظام سرمایه داری است و بیل گیتس هم حدود ۱۵ سال پشت سر هم ثروتمندترین شخص دنیا بود‌.پس باید همان واکسن داخلی را بزنیم.بعضی از افراد چگونه باز هم به واکسن آمریکایی اعتماد دارند؟؟؟؟؟

خ 1399/10/29 -16:07

تودامپزشک هم نیستی که این حرف رامیزنی وهیچ اطلاعاتی نداری بگو بینم کدام واکسن ایرانی کجاست

بالگرد 1399/10/29 -16:27

تو که زرشک هم نیستی پزشک!!!

ناشناس 1399/10/29 -20:35

پزشک تریبون داران نظام هستید؟؟؟؟؟؟

یکی از مردم 1399/10/29 -22:10

یاد پزشک احمدی افتادم که فقط میکشت!!!!!!!!!!!!

مورچه 10 1 پاسخ 1399/10/29 -15:04

چی میگی حاجی مگه شیشه شراب که بشکنند علم پزشکی رابا شیشه شراب اشتباه نگیر من که نیازی به واکسن ندارم شماهم بشکن بشکن نکن عیبه عیب

رضا 14 1 پاسخ 1399/10/29 -14:43

خداوکیلی شما مسلمان هستید لباس پیغمبر را پوشیده اید از اینکه امریکا دشمن ایران است شکی نیست ولی بدون سند و مدرک و نداشتن هیچگونه تخصصی چرا حرف میزنید و اشاعه توهم در جامعه میکنید اگر راست میگویید سند ارائه دهید

A 4 27 پاسخ 1399/10/29 -14:12

اگر واکسن امریکایی خوب بود آمریکا تا حالا تمام مردمش واکسینه کرده بود.ای کاش دولت اجازه واردات واکسن کرونای امریکایی رو میداد تا یه سری احمق موش آزمایشگاهی آمریکایی ها میشدن،به امید خدا نسلشون منقرض میشد.

ا 1399/10/29 -14:54

انشاء‌الله خدای تعالی به راه راست هدایتت کنه و اگر نه گمراهیت فقط شامل حال خودت باشه که بقیه را دچار خسران نکنین

گل اقا 1399/10/29 -14:57

مگر دایناسوریم منقرض بشیم ما منقرض بشیم که شما نیم درصدی های چلوکبابی بیفتین رو مملکت بچاپینو حال کنید کور خوندی

یا مهدی 1399/10/29 -16:29

جناب A میتونم بپرسم از کجاتون اظهار نظر فرمودید

مجید 21 3 پاسخ 1399/10/29 -13:41

راه حل داره اول شما تو مجلس خبرگان بزنید اگه حرف شما درست بود که هم شهید هستید و هم سعادتمند و اگه واکسن درست بود سایتون رو سر ملت میمونه

مهرداد سربندی 2 7 پاسخ 1399/10/29 -13:30

جناب آیت الله اما بعید است وقتی امریکا بخواهد چنین غلطی بکند من و شما و مردم و دولت و مسئولین خواب باشیم.

عباسی 19 4 پاسخ 1399/10/29 -13:28

بابا هر کس نمی خواد نزنه . سهمتونو بدید به ما . البته حاضرم قسم بخورم خودشون واکسن زدن .

ناشناس 17 6 پاسخ 1399/10/29 -13:11

امریکا با مردم ایران هیچگونه دشمنی ندارد که بخواهد انهارا بکشد. الان هم بخش های حساس سازمان فضایی ناسا توسط ایرانیان هدایت میشود.

بهنام 3 18 پاسخ 1399/10/29 -13:03

با سلام ...یک سوال ...اگر کسی در معامله ای سر شما کلاه بزارد یا باعث آسیب جانی به خانواده شما شود وجدانا برای بار دوم با ایشان معامله می کنید یا به خانه تان راه میدهید تازه اگر فرض کنید شما قدرت ندارید برای همون بار اول کلاهبرداری و یا آسیب جانی رساندن طرف مقابل را تنبیه کنید...خداییش هر کدام از ما در زندگی شخصیمان در مقابل چنین افرادی بدترین رفتار متقابل را نمیکنیم؟که البته این حرکت ما عین عقل است(عاقل از یک سوراخ دوبار نیش نمیخورد) ..به کشتن دادن نصف جمعیت ایران در جنگ جهانی ...غارت ...تحقیر ...جابه جایی شاه ایران و تبعید آن...در قبل ازانقلاب و ....تحویل سلاههای شیمیایی..میکروبی ...تحریم فلج کننده ...ترور و ....بعد از انقلاب (در تحریم به جای آنکه آقازاده ها رو از کشورشون پرت کنند بیرون و اموال آنان را بلوکه کنند به معیشت مردم حمله میکنند...دم خروس)با این همه نباید بی اعتماد بود به آنها ...با وجدان و عقلتان به خودمان جواب دهیم مردم شریف.

به بهنام 1399/10/29 -14:48

این کارا برای گذشته هستند و گذشته هم گذشته الان زبان زبان دیپلماسی و کشوری نمیتونه به کشور دیگر زور بگه و سازمان ملل هم نمیزاره،،، تو زندگی شخصی هم آدم باید گذشته ها رو رها کنه،،، حالا یه روزی خون آلوده به ما دادند و ایدز آوردن الان سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی نمیزاره از این این کارا بشه

بالگرد 1399/10/29 -16:32

آقا بهنام چرا همه دنیا رو دشمن فرض میکنیم فقط ما خوبیم !

نسیم 12 2 پاسخ 1399/10/29 -13:02

در مملکت ما فقط حرف می زنند.وای از این تراوشات فکری.باید که های های به حال خودمون گریه کنیم.

ایرانی 1399/10/29 -16:33

ببینید با کیا شدیم هفتاد ملیون!!!

ا 19 2 پاسخ 1399/10/29 -12:46

اگه حرف زور نیست اونی که می‌خواد بزند باید بتونه واکسنو بزند و اونی که شک داره می‌تونه نزنه ، بره طب سنتی و پنبه و روغن بنفشه و واکسن داخلی بزند

ارجمند 14 0 پاسخ 1399/10/29 -12:45

صباح نور یا شیخ ، الموت لامریکا ی دغل که قصد کشتارمسلمانان را با واکسن کرونا دارد، کشف شما بر همه مسلمین جهان تهنیت باد .

ر 17 0 پاسخ 1399/10/29 -12:32

کل جلساتتون با انواع کامپیوترها و وسایل آمریکایی برگزار میشه بخوان جاسوسی کنن یا ما را بکشن حضرت استاد آیا بعید نیست یک چیپ دودزای بی رنگ سمی!!! بذارن تو اون وسایل که خدای نکرده به شما آسیب برسه؟پس راه زیاده همه رو ببندید و در غارها رو باز کنید بریم اون تو همه با هم زندگی کنیم.شما هم رئیس ما رعیت

aliarash 32 2 پاسخ 1399/10/29 -12:16

فقط باید خندید...خنده از سرگریه

محسن 25 1 پاسخ 1399/10/29 -12:00

اون دیگه در تخصص شماهاست ؟

محسن 29 1 پاسخ 1399/10/29 -11:56

شما رو به خدا حرفهایی نزنید که مردم دنیا مارو مسخره کنن.

کاربر ناشناس 31 1 پاسخ 1399/10/29 -11:35

باشه پس تو واکسن امریکایی را نزن ولی در مورد مردم نظر نده