سردار فدوی: پیروزی‌های ۲ سال اخیر بیشتر از ۴۰ سال قبل بود

جانشین سپاه پاسداران کشور گفت: در ۲ سال اخیر پیروزی‌هایی بدست آورده‌ایم که خیلی بیشتر از ۴۰ سال قبل بوده است و همه دشمنان می‌دانند ایران متناسب با هر عملی به اندازه کافی توان دارد.

سردار فدوی: پیروزی‌های ۲ سال اخیر بیشتر از ۴۰ سال قبل بود

سردار علی فدوی عصر جمعه در مراسم گرامیداشت شهید فخری‌زاده مهابادی اظهار کرد: دشمنان احمق در سال ۹۷ گفتند ایران ۲۲ بهمن امسال را نمی تواند جشن بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در ۲ سال اخیر پیروزی‌هایی بدست آورده‌ایم که خیلی بیشتر از ۴۰ سال قبل بوده است و همه دشمنان می‌دانند ایران متناسب با هر عملی به اندازه کافی توان دارد اما طبق مبانی دین خودمان عمل خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات مهم شهید فخری‌زاده و شهید سلیمانی این بود که بر قاعده‌هایی که خداوند گفته عمل کرده‌اند و خداوند متعال بر شهید مقامی اعطا کرده که همه مردم هم ‌اگر جمع شوند نمی‌توانند بر عظمتی که خداوند بر شهید داده اضافه کنند.

فدوی تصریح کرد: امید است که شهدا الگویی شوند و خداوند عنایت کند تا راه ‌آن‌ها را ادامه دهیم؛ شهدایی بعضا در مورد مجاهدت آن‌ها نمی‌شود صحبت کرد و دائم تاکید شده که مخفی باشند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: نیازمندی که برای دنیا داریم ابدی است و این دنیا فانی و زودگذر است؛ ۴۲ سال است دشمنان متحد شدند که علیه جمهوری اسلامی عملیات کنند و پیروزی بدست بیاورند ولی موفق نشدند اما الان ایران به مرحله‌ای رسیده که دشمنان باید در برابر آن به فکر دفاع باشند.

وی ادامه داد: ایران به مرحله اول یعنی دفاع در دهه ۶۰ رسید و در دهه ۷۰ دنیا فهمید ایران قدرت بازدارندگی دارد و در دهه ۸۰ به مرحله‌ای رسید که اقدام اول و قدرت برتر در اختیار ایران قرار گرفت.

در پایان مراسم لوح تقدیر فرمانده سپاه صاحب الزمان به خانواده شهید فخری‌زاده که اصالتا اهل مهاباد اردستان است، اهدا شد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ستم‌دیده
    0

    غنایمش‌کو

  • ناشناس
    0

    منظورش اینه که سپاه بر مردم ایران پیروز شده و اموالشون رو بین دوستان خودش تقسیم کرده.

  • محمد
    0

    به حال فقر مردم چه کردید خط فقر نه میلیون حقوق 2700 متاسفم برای مسئولانی که در کاغذ فقط حرف میزنند و در عمل هیچ درصد تورم بالا ،نرخ بیکاری بالا،طلاق بالا،ازدواج پایین،فرزندآوری صفر،مسکن نجومی،حقوق 2700،گرانی ده برابر متاسفم برای این مسئولان که راه و چاره ایی برای رفع فقر مردم ندارند چرا این همه ظلم میکنید به مردم چرا بیت المال مردم رو حدر میدید هدف همه حکومت ها خدمت رسانی به مردم جهت رفع فقر و عدالت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی هست ولی در کشور ما تبعیض بیداد می‌کنه قشر زیادی از مردم در تنگ دستی و فقر و عده ایی در ناز و نعمت خدا از شما نگذره حق الناس از طرف خدا بخششی در اون نیست روزی منتظر عذاب خدا باشید

  • کاربر ناشناس
    0

    کدام پیروزی مردم کلا نابود شد توسط قلدران مملکت برنج کیلویی ۴۰هزار تومن خجالت نمیکشی اقتسادو نابود کردین اختلاس گران از دسته شمااستت بسماللاه

  • ریحانه
    0

    اها ...منظورتون پیروزی برمردمه دیگه تواین دوسال باگرونی هایی که کردید مردمو به زمین زدید اونم نه معمولی فقط ضربه فنی کردید

  • منم مختار
    0

    بسی غرور آفرین است ایران مقتدر و سرزمین مان امیدوارم بقیه دستگاه ها هم پا به پای نیروهای مسلح در همه عرصه ها پیشرفت کنند و اقتصاد بیمار را درمان کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها