قدردانی امام جمعه اراک از دانشمندان کشورمان برای ساخت واکسن کرونا / هیچ نیازی به واکسن شبهه‌دار بیگانگان نداریم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی ‌از دانشمندان کشورمان برای ساخت واکسن کرونا گفت هیچ نیازی به واکسن شبهه‌دار بیگانگان نداریم.

قدردانی امام جمعه اراک از دانشمندان کشورمان برای ساخت واکسن کرونا / هیچ نیازی به واکسن شبهه‌دار بیگانگان نداریم

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک با اشاره به وضعیت شیوع کرونا اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد یک کاهش آماری به سبب رعایت پروتکل‌ها و همچنین اعمال برخی محدودیت‌ها بوده‌ایم که البته نباید غفلت کرد چراکه این آمار شکننده است و باید همچنان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یاد داشته باشیم کوچک‌ترین سهل انگاری موج چهارم را به شدت خطرناک خواهد کرد.

وی افزود: کادر درمان و جهادگران عرصه سلامت در این ماه‌ها مجاهدانه و با تلاش شبانه روزی مشغول خدمت بودند که تلاش‌های کادر درمان در مدت این بیماری بسیار جای تقدیر دارد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: کشور ما تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکس کرونا داشته البته این واکسن دارای پیچیدگی‌های خاصی است که امید داریم تا هرچه سریع‌تر با تایید نهایی وارد مرحله تولید انبوه این واکسن شود.

وی ادامه داد: دانشمندان ایرانی عزم خود را برای تولید واکسنی ایمن با کمترین عارضه به کار گرفته‌اند این درحالیست که کشورما و دانشمندان آن اثبات کرده‌اند که هیچ نیازی به بیگانگان ندارد و می‌توانند خود با اتکا به ظرفیت‌های داخل از مشکلات به خوبی و درستی عبور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حوادث کشور آمریکا گفت: آنچه در آمریکا می‌گذرد نشان از نابودی هرروزه هیبت پوشالی این کشور است و آمریکایی‌ها باید بدانند هیچ راهی به جز لغو تحریم‌های ظالمانه در مقابل کشورمان ندارد.

وی افزود: وزیر امور خارجه مسئول تمامی جنایات آمریکا است و وی در روزهای آخر قدرت شیطانی ترامپ، تلاش دارد تا علیه جمهوری اسلامی توطئه جدیدی به راه بیندازد و با اعلام اینکه القاعده مورد ایران است به دنبال یک ماجراجویی است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: اما این یک توطئه کثیف است زیرا دنیا می‌داند القاعده و داعش دست‌پرورده آمریکا و استکبار است و ایران در راه مبارزه با این جنایتکاران شهدای زیادی تقدیم کرده است.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: شهادت حضرت زهرا(س) را در پیش داریم که انتظار می‌رود مردم شعائر اسلامی را رعایت کرده و عزای فاطمی را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی ادا کنند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • من
    0

    خییییلی زحمت کشیدن

  • ررر
    0

    باید سرشون را بیت تا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها