واکنش هادی ساعی به شایعه کتک‌کاری با دبیر سازمان لیگ/ برخورد فیزیکی نبود

هادی ساعی به توضیح در خصوص لیگ تکواندو پرداخت و درخواست کرد که حضورش در سالن ها را اعلام نکنند.

واکنش هادی ساعی به شایعه کتک‌کاری با دبیر سازمان لیگ/ برخورد فیزیکی نبود

هادی ساعی، مدیر تیم های ملی تکواندو در گفتگو با رادیو ایران در خصوص برگزاری رقابت های لیگ تکواندو گفت:

بعد از چندوقت مسابقات لیگ برگزار شد. هفته گذشته گروه اول بازی کردند، تیم هایی که از آن گروه صعود کردند مشخص شده این هفته، امروز و فردا هم تیم های گروه دوم بازی می کنند که تیم های برترشان به مرحله بعدی صعود می کنند که انشالله در هفته های آینده فینال مسابقات لیگ برگزار می شود، به علت کرونا و این موضوعات، فدراسیون تکواندو تصمیم گرفت مسابقات لیگ را در سه هفته برگزار کند تا بتوانند یک باز خوردی از بازیکنان مان که قرار است در مسابقات آسیایی و المپیک شرکت کنند، داشته باشیم.
وی در این خصوص که ادامه مسابقات هم به صورت متمرکز در تهران خواهد بود یا خیر، گفت:

فکر می کنم با شرایط کرونا در تهران برگزار شود بالاخره در اینجا امکانات برای گرفتن تست، هتل و اینکه تیم ها قرار است یک جا باشند و در فدراسیون هم امکانات بیشتری برای برگزاری اش است، فکر می کنم تهران باشد و انشالله تیم های برتر که به مرحله بعد صعود می کنند، مثل این هفته و هفته قبل در یک هتل جمع می شوند و اول تست گرفته می شود و تمام پروتکل های بهداشتی هم رعایت می شود و بازی ها برگزار می شود.
ساعی در مورد تست های کرونا و اینکه آیا مورد مثبتی مشاهده شده است یا خیر، تصریح کرد:

نه خوشبختانه مورد مثبتی نبوده، هفته گذشته نبوده این هفته هم نبوده و همه در سلامت کامل هستند.
ساعی در مورد پیش بینی زمانی اش از مسابقات گفت:

یک هفته دیگر بیشتر نداریم و فردا که برگزار شود 4 تیم به مرحله بعد صعود می کنند که تقریبا شاید 1 ماه دیگر، یا سه هفته دیگر مسابقات فینال برگزار شود.
ساعی در خصوص اولین اردوی تیم ملی نیز توضیح داد:

آسیایی را اعلام کرده اند اما این شرایط، شرایط خاصی است ولی ما انشالله بعد از بازی های لیگ و بازیکنانی که قرار است در مسابقات آسیایی حضور داشته باشند هم دعوت می کنیم همراه بچه هایی که قرار است در المپیک شرکت کنند. یکی از دلایلی که مسابقات لیگ را برگزار می کنیم این است که بچه های آسیایی که قرار است بروند و بعضی هم سهمیه دارند، جدا هستند و یک تیم هم باید انتخاب کنیم از بازیکنانی که در لیگ حضور دارند، داریم تلاش می کنیم نفرات برترشان را به اردو دعوت کنیم.
هادی ساعی در خصوص حواشی و گمانه زنی ها پیرامون سیلی زدن به دبیر سازمان لیگ تکواندو گفت:

این مسابقات لیگ همیشه حواشی زیادی داشته است و بحث داوری بوده، اتفاقاتی که می افتد و رقابت تیم ها، همیشه هست و این اتفاقات بخشی اش می توان گفت طبیعی است ولی این فشاری که این چند روز روی تیم ها و داور ها بوده، مقداری باعث شده تا فشار روی برگزار کنندگان، تیم ها و بازیکنان زیاد باشد به خاطر اینکه هیچوقت لیگ اینگونه برگزار نشده، به هرحال یا در هفته های مختلف برگزار شده. این فشار ها طبیعی است و بله اتفاقاتی افتاده.
وی در خصوص درگیری فیزیکی اش با بابایی، دبیرسازمان لیگ گفت:

نه برخورد فیزیکی نبوده و دوستان مقداری نمک و فلفلش را زیاد می کنند که بالاخره خبرگزاری شان دیده شود حالا هر خبرگزاری ای هم بوده ولی نه در طبیعت بازی است.
وی در این خصوص که این درگیری مربوط به ورود ساعی به سالن بوده و نامش اعلام نشده، توضیح داد:

نه من که اصلا می گویم همیشه اسم مرا اعلام نکنید و شما نمی دانم در جریان هستید یا نه، من 2 سال است در سالن مسابقات تکواندو حاضر نمی شوم، اولا که من 6 سال نمی آدم و سال گذشته با اصرار دوستان مسئولیت یکی از تیم ها را برعهده گرفتم و با آن تیم به سالن مسابقه آمدم. هم سال گذشته و هم امسال به جایگاه VIP نمی روم و همیشه دوست دارم کنار تیمم باشم چون از آنجا بهتر می توانم بچه ها را هدایت و کنترل کنم. ولی اتفاقاتی در گذشته افتاد و دوستانی که سعی می کردند این موارد بنده را اعلام کنند، خب خیلی بد است در سالن تکواندو برگزار کننده های مسابقه مثلا می گویم، بعد از 4 ساعت که من در سالن هستم بیایند اعلام کنند، دوما هم عناوین من را اشتباه بگویند، ندانند اصلا. من از این دوستان خواهش کردم نگویند، وقتی من می آیم، من که در جایگاه نمی نشینم و روی سکو می نشینم و نیازی نیست شما اعلام کنید، هم سال گذشته هم امسال خواهش کردم که لطفا اعلام نکنید حضور من را. حالا شما هم که همیشه می گویید ندیدیم و این حرف ها، می گویم کلا نگویید بحث همین بوده و مورد دیگری نبوده چون بالاخره خیلی بد است آدم در خانه خودش کسی نشناسدش، کسی که نه، همه مرا می شناسند ولی آن مسئولانی که دارند مسابقات لیگ را برگزار می کنند مثلا اشتباه عناوین من را بگویند یا نگویند، من هم دنبال این چیزها که نیستم و من از آنها خواهش می کنم لطف کنید وقتی می آیم و چون VIP هم نمی نشینم، اعلام نشود.

منبع: طرفداری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • حمید
    0

    ماشالله همه چیمون بهم میاد. اون از سیاستمدارامون. اون از هنرمندا حالام نوبت ورزشکارا شده.

  • مبرهن
    0

    خبرنگارها و روزنامه نگارها عامل اصلی اختلاف هستند.عین خاله زنکها رفتار میکنند .بیخود نیست برخی از مربیها انتقادهای تندی بر رفتار زیرکانه گزارشگرها دارند.

  • نمیتونم بگم خطر داره حسن
    0

    اینم داره یواش یواش یکی لنگه اینا میشه

  • گمنام
    0

    چفیه گردنش انداخته!!

    نظرات شما -
    • ستم‌دیده
      0

      چفیه‌بانداز‌هر‌کاری‌دوست‌داری‌بکن‌ازاد‌ازادی

  • کسری
    0

    توقهرمان جهان.توقهرمان المپیک!!! پوریای ولی ها وتختی ها کجای زندگی تو‌ جادارند... متاسفم که جا پای سیاسیون این مملکت گذاشتید.

  • سید رضا
    0

    خوب بچه احساس گردن کلفتی میکنه

  • جلیلی
    0

    اقای ساعی شما الگوی بچه های مابودی ،متاسفم ....

    نظرات شما -
    • هه
      0

      این‌اختلاس‌گر‌پاچه‌خوار‌الگوست

  • ستم‌دیده
    0

    در‌شورای‌شهر‌میلیارد‌های‌دلار‌گیرش‌اومد‌یک‌ریال‌مالیات‌هم نمیده‌در‌عوض‌چفیه‌میندازه‌احساس‌گردن‌کلفتی‌میکنه هیات‌هم‌راه‌میندازد‌چند‌قیمه‌میده

  • هه
    0

    هیات‌راه‌بیانداز‌بعدش‌هر‌کاری‌دوست‌داری‌بکن‌

  • آرش
    0

    وقتی کسی در این جایگاه احساس گردن کلفتی کرد باید گردن اش خرد کرد و شکوند تا دیگه همچین مسخره بازی هایی در نیاره زور زیاد شده ببندینش به گاو آهن تا زورش خالی شه بچه خوشگل

  • علی
    0

    ساعی قهرمان جهان والمپیک هست اما غلامرضا تختی نیست و برای جایگاهی که در ان قرار گرفته ساخته نشده او باید حداکثر مربی یک سالن تکواندو نوجوانان با شد نه بیشتر. در این آشفته بازار ورزش هر کس به هر مقامی می رسد آن از رسول پناه بی عقل این هم از هادی ساعی بزن بهادر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها