حمله زورگیران به یک زن در سرویس بهداشتی

پیدا شدن یک گوشی موبایل در صحنه زورگیری از زنی در بهشت‌زهرا، پلیس را به سارقان رساند.

حمله زورگیران به یک زن در سرویس بهداشتی

آبان‌ماه امسال مردی با کلانتری 205 تهران تماس گرفت و وحشتزده از حمله دزدان زورگیر به همسرش در بهشت‌زهرا خبر داد.

تیمی از مأموران راهی محل شدند و مرد جوان به آنها گفت: همراه همسرم به بهشت زهرا آمده بودیم و بعد از زیارت قبور، قصد برگشت داشتیم که همسرم حدود ساعت17و30 دقیقه درحالی‌که هوا تقریبا تاریک شده بود به سرویس بهداشتی رفت.

لحظاتی بعد بود که صدای فریادهای او را شنیدم و به سمت سرویس بهداشتی زنانه رفتم و دیدم که 2مرد ناشناس دهان همسرم را گرفته و او را روی زمین می‌کشند.

با آنها درگیر شدم و لحظاتی بعد هر دوی آنها همسرم را رها و فرار کردند و من ماجرا را به پلیس اطلاع دادم. با اظهارات این مرد، تحقیقات مأموران برای شناسایی مهاجمان آغاز شد اما در آن حوالی نه دوربین‌ مداربسته‌ای بود و نه شاهدی که بتواند به پلیس کمک کند.

با این حال وقتی مأموران در جست‌وجوی سرنخی از مهاجمان بودند متوجه یک گوشی تلفن همراه شدند که میان سبزه‌های کنار سرویس بهداشتی افتاده بود. به‌نظر می‌رسید که گوشی متعلق به یکی از مهاجمان بوده که هنگام فرار او روی چمن‌ها افتاده است.

مأموران به بررسی گوشی پرداختند و متوجه عکسی شدند که ظاهرا متعلق به مالک گوشی بود.

شاکی و همسرش با دیدن این عکس تأیید کردند که او یکی از مهاجمان است و به این ترتیب معلوم شد که گوشی کشف شده متعلق به وی بوده است.

دستور بازداشت این مرد که کامران نام دارد صادر شد و مأموران در ادامه تحقیقات موفق شدند مخفیگاه او را در منطقه کهریزک شناسایی و چند روز قبل وی را دستگیر کنند.

کامران پس از انتقال به اداره آگاهی، منکر سرقت شد اما وقتی گوشی‌اش را در دست مأموران دید اعتراف کرد که آن روز پس از مصرف شیشه به همراه یکی از دوستانش به نام سیامک تصمیم به سرقت گرفته و با دیدن زنی که به تنهایی وارد سرویس بهداشتی بهشت‌زهرا شده بود، به آنجا رفته و قصد دزدیدن اموالش را داشتند که همسر وی سر رسیده و آنها مجبور به فرار شده‌ بودند.

به‌گفته سرهنگ حیدر گودرزی، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی، پس از اعترافات مرد جوان، همدست او نیز دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • خ
    0

    موادشیشه را اعدام کنید چرابساط مواد درایران جمع نمیشود

    نظرات شما -
    • هه
      0

      خودشون‌عمده‌فروشند

    • تقی
      1

      همینو بگو! چرا نمیان اینو هم مثل مشروبات الکلی حرام اعلام کنن؟! این که آسیبش هم برای خود فرد و هم خانواده اش هم بیشتره!

  • قلندر
    0

    لعنت بر اصلاحات با این اصلاحاتی که بپا کردن

    نظرات شما -
    • نقی
      0

      حالا ایشالا سری بعد آقای رییسی یا آقای قالیباف بشن رییس جمهور دیگه کسی هیچ معتادی تو خیابون نمی بینه چون اینا که فقط اغتشاشگرا رو می گیرن و کاری به بقیه ندارن!

  • سامان
    0

    مدتی هرکسی هرجنایتی مرتکب میشه چه قتل چه تجاوز تا دستگیر میشن اعتراف میکنن چون شیشه مصرف کردم وکنترل خودراازدست دادم مرتکب این تجاوز یاقتل شدم بهانه وتوجیح میارن که دادگاه بگه این شخص دراون زمان کنترل خودش دستش نبوده وتبرئه بشه میخوام بدونم اگر یکی ازاعضای دادگاه یا نیروی انتظامی مواجه بشن با چنین موردی چه حکمی صادرمیکنن ؟؟؟؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    ایران شده مملواز موادوموادفروشی چرااین جانوران وحشی رااعدام نمی کنید هرکجاکه ردمیشوییم معتادیک گوشه نشسته چرامسیولین ودولت رسیدگی نمی کنند شیطان صفت های کثیف ووحشی هستنند رسیدگی

  • ستم‌دیده
    0

    کار‌خودشون‌است‌میخوان‌مردم‌را‌بترسونند‌چرا‌یکبار‌این دزدان‌به‌‌کاخ‌های‌لواسات‌حمله‌نمیکنند

    نظرات شما -
    • نقی
      0

      آره واقعا. شاید هم می خوان بگن چه خوبه زن همه جا با آقاش بره بیاد!خخخ

    • سعید
      0

      انقدرمزخرف نگو،یک کمی به عقلت مراجعه کن بجای اینکه حضوربیشترپلیس دراین اماکن ومجازات سنگین برای اینگونه مجرمین بی وجدان را دررسانه مطالبه کنی؟آمدی می گی کارخودشونه؟!!!!

  • هه
    0

    دیگه‌مردم‌یک‌مستراح‌هم‌نمیتوانند‌با‌خیال‌راحت‌بروند این‌بود‌مدینه‌فاضله

  • البرز
    0

    از روزی که روی معتادها اسم بیمار گذاشتن وضعیت این شد،خیلی راحت میان بعد از انجام هر جرمی و هر کثافت کاری وقتی گیر میفتن میگن شیشه کشیدیم و حال خودمون نبودیم و..،بعد از چنروزم آزاد میشن و بازم میفتن به جون مردم بدبخت و بیچاره و هرروز باید منتظر این باشیم که یا خودمون یا زن و بچه و ناموسمون کی و کجا شاید بازم گرفتار این ارازل و اوباشی بشه که افتادن به جون مردم،البته میدونم که الان خیلیا میگن تقصیری ندارن و کار ندارن و پول ندارن و..،ولی آیا اگه یه قانون سفت و سخت باشه این جور آدما بازم ریسک انجام اینجور اعمال شنیعیو به خودشون میدن ؟؟

  • خان
    0

    دزد و پلیس خودشون هستن. ملت دیگه آگاه شدن .نون به نرخ روز میخورن

  • ناشناس
    0

    سلام وخسته نباشید یک روزی دشمن به این کشور حمله کرد.بچهایی که می رفتن به جبهه قدشون.به اندازه اسلحه بود.برای دینش.ناموسش خاکش.جونش میداد...چرا اینجوری شد .خدایا خودت کمک کن

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام روحانی

  • لربختیاری
    0

    بخداخیلی آزآدمهای تریاکی مردنندوپاک

  • محسن
    0

    اگر با اشد مجازات برخورد نشود باید منتظر موارد بدتری باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها