پرونده تعزیراتی برای شرکت مشعل‌ گاز قشم تشکیل شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی قشم از تشکیل پرونده گرانفروشی برای شرکت مشعل گاز در این شهرستان خبر داد.

پرونده تعزیراتی برای شرکت مشعل‌ گاز قشم تشکیل شد

وحید ترکاشوند اداره تعزیرات حکومتی با هر گونه گران فروشی و کم فروشی به صورت جدی برخورد می‌کند، اظهار داشت: شرکت مشعل گاز قشم به جای فروش هر سیلندر 11 کیلویی به قیمت مصوب 125 هزار ریال، آن را با 25 هزار ریال اضافه به مبلغ 150 هزار ریال به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این شرکت با توجه به افزایش 25 هزار ریالی برای هر سیلندر 11 کیلویی، هر ماه 11 میلیارد و 961 میلیون ریال گرانفروشی کرده است.

به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم، مبلغ گرانفروشی روزانه این شرکت برابر با 398 میلیون و هفتصد هزار ریال می‌باشد.

به گفته وی، گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم به همراه نمایندگان فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب و عوامل پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم، پرونده گرانفروشی برای شرکت مشعل گاز قشم تشکیل داد.

ترکاشوند با اظهار اینکه برای برخی از عاملان توزیع متخلف این شرکت نیز پرونده تشکیل شده و برخورد قانونی با آنها انجام خواهد شد، یادآور شد: گرانفروشی و احتکار در همه شرایط، خلاف قانون است و در موقعیت سخت کنونی و با وجود گرفتاری مردم به‌واسطه مشکلات کرونایی و کاهش درآمدها، اینگونه اقدامات از سوی شرکتی همانند مشعل گاز هیچ توجیهی ندارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها