ویژه برنامه حماسه ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ویژه برنامه ۹ دی روز شنبه با حضور معاون سیاسی سپاه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه حماسه ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سید سعید حسینی در زنجان به فرا رسیدن سالروز 9 دی ماه اشاره و اظهار داشت: حماسه بی‌نظیر 9 دی فراموش نشدنی است و باید بزرگداشت آن عاشورایی برگزار شود.

وی افزود: 9 دی نقطه عطف انقلاب اسلامی است و از آن به عنوان انقلاب سوم یاد می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر اسرائیل در جریان اتفاقات سال 88 اعلام کردند اعتراض کنندگان نمایندگان ما هستند، ‌گفت: انگیلیس و آمریکا هدف براندازی نظام را داشتند.

وی به آتش کشیدن‌ پرچم عزاری حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم دیگر نتوانستند توهین اعتراض کنندگان به امام حسین(ع)را مشاهده کنند و سرانجام 9 دی سال 88 به راهپیمایی برخواستند و با خروش و جوشش به صحنه آمدند و مهر تایید دیگری به نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی زدند.

حسینی با بیان اینکه 9 دی ماه روز ولایت و بصیرت انتخاب شده است، ابراز کرد: این روز مهم نباید از ذهن‌ مردم فراموش شود و باید هر سال این روز گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه شب دوشنبه کانون مداحان در مسجد موسی بن جعفر(ع) الهیه مراسم باشکوهی در مورد 9 دی برگزار کردند، گفت: مراسمی نیز با عنوان ولادت و 9 دی در هیئت فاطمیون برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در سطح استان با موضوع 9 دی برگزار می‌شود، گفت: حجت‌اسلام مسعود ‌صفی‌یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان روز جمعه ساعت 11:30 صبح در مکان مصلی نماز جمعه شهرستان طارم سخنرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام علی متین نماینده ولی فقیه در سپاه استان جمعه در شهر دندی در مسجد جامع سخنرانی خواهد کرد، افزود: مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ساعت 10 صبح روز جمعه در شهرستان ماه‌نشان در مورد یوم‌الله 9 دی به سخنرانی خواهد پرداخت.

حسینی به سفر سردار عروج مشاور فرماندهی سپاه اشاره و ابراز کرد: این سردار بزرگوار روز پنجشنبه هفتم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد رسول الله در مورد حوادث سال 88 سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌ دولابی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مورد روز میثاق امت با ولایت سخنرانی خواهد کرد، گفت: همچنین در مصلی نماز جمعه نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

وی به ویژه برنامه 9 دی اشاره کرد و گفت: این برنامه روز شنبه 9 دی با حضور معاون سیاسی سپاه سردار سنایی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

حسینی با دعوت از تمام اقشار مردم برای حضور در برنامه‌های 9 دی گفت: حضور مردم در این روز لبیک دوباره به مقام معظم رهبری است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها