همسرم را به خاطر چشم و هم چشمی کشتم

دعوای زن و شوهر به خاطر چشم و هم چشمی با فامیل منجر به قتل زن جوان شد.

همسرم را به خاطر چشم و هم چشمی کشتم

سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در تشریح این جنایت گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی زنی 29 ساله با گاز مونوکسید کربن در یکی از مناطق شهرستان بجنورد بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

اما مأموران در بررسی اولیه جسد آثار فشار جسم رشته‌ای در گردن و کبودی صورت و انگشت وسط دست راست زن جوان را مشاهده کردند و فرضیه قتل قوت گرفت. بنابراین مأموران برای بررسی موضوع به خانه مقتول رفته و اقدام به انجام تحقیقات گسترده از خانواده وی کردند.

همسر مقتول در ابتدا منکر هرگونه نزاع و درگیری بود و علت مرگ وی را گازگرفتگی عنوان می‌کرد، اما پس از تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم آن شب به خانه یکی از آشنایان رفته بودیم. چون آنها اقدام به خرید وسایل خانگی جدید کرده بودند پس از بازگشت به خانه و به خاطر چشم و هم چشمی با یکدیگر جر و بحث کردیم.

ما یک نوزاد داریم که گرسنه‌اش شده بود و مدام گریه می‌کرد اما همسرم از شیر دادن به کودک خودداری می‌کرد با دیدن این صحنه در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با فشار بر گلویش وی را به قتل رساندم.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره با اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا با توجه به شرایط اقتصادی از چشم و هم‌چشمی پرهیز کنند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: میزان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    خاک برسرت باآرامش وبا یک عذرخواهی ودلالت مشکلت حل می شد نه گردن کلفتی شرم ازطفلت میکردی

  • کاربر ناشناس
    0

    دستش درد نکند حقش بود

  • رضاسلیمانی
    0

    زنی که بخاطرچشم وهم چشمی به طفل کوچکش شیرنده حقشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها