آیت‌الله جوادی آملی: مشکل اساسی در حوزه قاچاق، فرهنگ و اقتصاد است

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار جانشین فرمانده ناجا، در قم، مشکل اساسی در حوزه قاچاق را فرهنگ و اقتصاد دانست.

آیت‌الله جوادی آملی: مشکل اساسی در حوزه قاچاق، فرهنگ و اقتصاد است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا از قم، این مرجع تقلید، فعالیت قاچاقچیان را عامل ضربه زدن به اقتصاد کشور برشمرد و اظهار کرد: در حوزه قاچاق مشکل اساسی فرهنگ و اقتصاد بوده و مسئولان باید به این امر مهم اهتمام داشته باشند .

این مفسر قرآن کریم با اشاره به اینکه در عالم از عرش تا فرش و از آسمان تا زمین چیزی نیست که فرمان خدا را اطاعت نکند، تصریح کرد: باید دانست اعضا و جوارح انسان بر اعمال انسان شهادت می دهند و دانستن این موضوع بصیرت است .

رئیس مؤسسه علوم وحیانی اسراء با بیان اینکه انسانی که به بیراهه رفت، حرفی، امضایی و یا به مکانی رفته و رسوا می شود، تاکید کرد: تمام امور تحت اشراف ذات اقدس پروردگار است .

آیت‌الله جوادی آملی افزود: حضرت علی (ع)می فرمایند اگر کسی چشمش به دنیا باشد و تنها دنیا را ببیند زیبایی های آن انسان را کور می کند اما اگر کسی دنیا را آئینه قرار دهد نه هدف، همین دنیا با تمام بدی به او بصیرت داده و راه را به او نشان می دهد .

این مرجع تقلید با بیان اینکه انسان با آبرو زنده است و این آبرو برای ما نبوده بلکه برای خداست و ما امین‌الله هستیم، گفت: اگر کسی کشته شود و اولیای دم رضایت بدهند کاری به قاتل ندارند اما اگر تجاوز به عنف باشد اینجا اگر شوهر، پدر و فرزند نیز رضایت دهند اثر نداشته و پرونده باز است چون ناموس امانت خداست .

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها