شهرهاي صنعتي آخر هفته هواي پاكي نخواهند داشت

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناشی از افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی در شهرهای صنعتی خبر داد.

شهرهاي صنعتي آخر هفته هواي پاكي نخواهند داشت

به گزارش سايت خبرفوري به نقل از خبرگزاري ايسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور ادامه می‌یابد و از امشب سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز تا فردا به سبب خروج توده هوای گرم از روی ایران، کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در نیمه شرقی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند سبب گرد و خاک شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه (۷ دی) تا اوایل هفته آینده به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش خواهد داشت، گفت: از اواخر امشب و فردا دریای خزر، طی امروز تا ظهر فردا خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۶ دی) صاف همراه با غبارصبحگاهی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۷ دی) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه‌ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها