تیم مذاکره‌کننده از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بود/ مسؤولی که با کفش بر زندگی زلزله‌زدگان می‌رود به مشکلات مردم نمی‌رسد

پدر شهید احمدی‌روشن گفت: تیم مذاکره‌کننده و حامیان آن بهتر از هر شخص دیگری از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بودند.

تیم مذاکره‌کننده از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بود/ مسؤولی که با کفش بر زندگی زلزله‌زدگان می‌رود به مشکلات مردم نمی‌رسد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از ارومیه، رحیم احمدی‌روشن عصر امروز در کنگره ملی «مصطفی شهید» اظهار کرد: با قدم گذاشتن در مسیر برجام، خیانت دولت به ملت و این شهیدان را شاهد بودیم و هم‌اکنون با خیانت و دست بردن در بیت‌المال این خیانت را به اوج می‌رسانند.

وی افزود: نتیجه رأی به اشخاصی که نزدیک‌ترین اشخاص آنها از بیت‌المال دزدی می‌کنند بیش از این نبوده و زمانی که سخن اولاد پیغمبر (ص) با دروغ زیر پا گذاشته شود، ظهور مهدی (عج) نزدیک نخواهد بود.

پدر شهید احمدی‌روشن تاکید کرد: سرداران و شهیدان در جبهه جانبازی کرده‌اند و امروز برخی خائن‌ها، عوام‌فریبی کرده و با خدعه‌های پشت پرده‌ به دنبال گرفتن رأی از ملت هستند.

وی بیان کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، انتخابات خوبی شکل گرفت اما انتخاب‌ها خوب و ثمربخش نبوده است، مذاکره با آمریکا سر سپردن به گرگ بوده، تیم مذاکره‌کننده و حامیان آن بهتر از هر شخص دیگری از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بوده‌اند.

احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: برخی از اشخاص را در بدنه دولت باید شمر زمانه دانست و اکنون انتخاب میان حسین (ع) و شمر است، ناآگاهان شمر را انتخاب کرده و اقرار نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل به دلیل وجود نیروهای انقلابی و کارآمد بود و وضعیت بحرانی امروز کشور ناشی از مدیریت ضعیف و حتی بی‌بصیرتی است.

پدر شهید احمدی‌روشن عنوان کرد: دولتی که با رأی مردم سکان‌دار کشور شده، امروز در خودرو ضدگلوله نشسته و با کفش بر روی زندگی مردمی بی‌خانمان قدم می‌گذارد تا مبادا از شأن ریاستش کم شود، این دولتی نیست که خواهان رسیدگی به امور و مشکلات مردم باشد.

وی بیان کرد: برجام حاصل خون شهدا نبوده و سندی ننگین است که نتیجه‌اش جز خارج شدن 13 هزار دستگاه سانتریفیوژ از مدار نبود، حاصل کار جوانانی که اکنون در زیر خاک خوابیده‌اند را از دست دادیم.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها