فتنه 88 تاثیر مخربی در اقتصاد و امنیت کشور داشت

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاثیر مخرب فتنه 88 در اقتصاد و امنیت کشورمان واضح و روشن است.

فتنه 88 تاثیر مخربی در اقتصاد و امنیت کشور داشت

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، آیت‌الله علی‌اکبر قریشی در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن حماسه باشکوه 9 دی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: فتنه 88 در اقتصاد و امنیت کشورمان به معنای واقعی کلمه تاثیر منفی داشت و این موضوع را تحلیل‌گران و کارشناسان تایید کرده‌ و بر آن صحه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه با فتنه 88 فرصتی برای طمع‌ورزی دشمنان نظام اسلامی فراهم شد، ادامه داد: کشورهایی که از انقلاب اسلامی ایران و ملت آزاده کشورمان متضرر می‌شدند از این فتنه به عنوان یک فرصت برای فشار اقتصادی برای کشورمان استفاده کردند و متصور شدند که به لحاظ امنیت هم می‌توانند کشورمان را تحت تاثیر قرار دهند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به واسطه حماسه باشکوه 9 دی بر همه نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی خط بطلان کشیده شد، گفت: بنابراین برهه فوق را نمی‌توان از تاریخ انقلاب اسلامی ایران حذف کرد.

وی با بیان اینکه 9 دی با وجودی که یک روز بود ولی واقعه‌ای حماسی و تاریخ‌ساز به شمار می‌رود، افزود: اهمیت این روز بزرگ و تاثیر آن در خاموش شدن آتش فتنه دشمنان خارجی و دست‌نشانده‌های داخلی آن به هیچ عنوان قابل انکار نیست، بنابراین باید برای بزرگداشت این روز در مناطق مختلف استان و کشور گام برداشته شود و سازمان‌های مختلف در این زمینه همراهی و مشارکت لازم را داشته باشند.

قریشی 9 دی را روز غضب امت اسلامی بر فتنه‌گران و فرصتی برای تجدید بیعت با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: در این روز ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور یافتن در این راهپیمایی باشکوه، حمایت خود را از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشت تا دشمنان به امنیت و داشته‌های کشورمان طمع نکنند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها