احتمال کناره‌گیری صبای قم از لیگ فوتبال ایران

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم از احتمال کناره‌گیری این تیم از ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

احتمال کناره‌گیری صبای قم از لیگ فوتبال ایران

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، اصغر زرگر در قم اظهار کرد: تیم جوانان صبای قم دیدارهای دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را به پایان رسانده و باید از این هفته در دور برگشت مسابقات به میدان برود اما ممکن است از لیگ کناره‌گیری کند.

وی ادامه داد: احتمال انصراف تیم جوانان صبا از حضور در بازی‌های دور برگشت فصل 97 - 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور وجود دارد، علت آن هم عدم حمایت مالی از این تیم است زیرا با وضع موجود امکان فعالیت بیشتر در این لیگ نیست.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: تیمی که با نتایج خوب خود و حضور در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی به کار خود در نیم‌فصل این رقابت‌ها پایان داده، شک نکنید همانند دو فصل قبل توانایی حضور در جمع شانس‌های صعود به لیگ برتر را دارد.

گفتنی است نیم‌فصل دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفتم دی ماه آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم جوانان صبای قم باید از ساعت 13 و 45 دقیقه این روز در انزلی به مصاف تیم ملوان برود اما وضعیت صبا برای سفر به انزلی با توجه به تشریح وضع این تیم از سوی سرپرست صبا، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران موفق به کسب چهار برد، سه تساوی، یک باخت، 12 گل زده، پنج گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت و 15 امتیاز دارد و از بخت‌های اصلی صعود از جدول گروه دوم به شمار می‌رود.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها