مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

۲۶خانه ورزش روستایی در قزوین تجهیز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از برگزاری هفتمین مرحله ارسال و تجهیز ۲۶خانه ورزش روستایی در این استان خبرداد.

۲۶خانه ورزش روستایی در قزوین تجهیز می‌شود

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اعلام این خبر گفت: هفتمین مرحله ارسال و تجهیز ۲۶خانه ورزش روستایی استان قزوین با حضور دکتر جمالی پور استاندار قزوین و دکتر امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی‌های بومی و محلی در هفته جاری برگزار می شود.

او افزود: استان قزوین از استانهای پیشرو در احداث و تجهیز خانه های ورزشی روستایی در سطح کشور می باشد و این مهم با همکاری صمیمانه استانداری قزوین، اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی در دوسال اخیر در استان قزوین به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

علایی مقدم ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۶۰خانه ورزش روستایی در سطح استان قزوین احداث و تجهیز شده است که در هفته جاری با حضور مسئولان؛ مراسم بدرقه و تجهیز ۲۶خانه ورزش روستایی شامل میز تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، تاتامی ورزشهای رزمی و میز شطرنج برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: احداث و تجهیز خانه های ورزش روستایی نقش بسزایی در توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی دارد و احداث خانه های ورزش روستایی در کنار برگزاری جشنواره های ورزش روستایی، زمینه شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی را فراهم می کند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها