بهترین گجت های سال 2017

بهترین گجت ها و محصولات تکنولوژی که در سال 2017 اختراع شدند کدامند؟

بهترین گجت های سال 2017

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین، تیم انگجت ابزارهایی که زندگی ما را دلپذیرترکرده‌اند فهرست کرده که با هم مرور می‌کنیم.

آیفون ایکس

اپل با ساخت آیفون ایکس از فرمول سنتی سعی و کوشش در گوشی‌های هوشمند خود فاصله گرفت. دکمه هوم رفت و فناوری چهره‌شناس بیش از حد تصور خوب از آب درآمد و توسعه دهندگان نرم افزاری تجربیات جدید خود برای توسعه انیموجی را بکار بستند. دوربین آیفون نیز به حد اعلای خود رسید. آیفون ایکس آینده آیفون‌های بعدی است تا خوشحال شویم از اینکه دیگر دوست نداریم در طراحی به عقب بازگردیم.

گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس

همچنان سامسونگ با نمایشگرهای محشر، دل ما را می برد. توانایی طراحی صنعتی کمپانی کره‌ای با صفحه نمایش فوق‌العاده ما را تحت تاثیر قرار داده است و اس 8 و اس 8 پلاس از زیباترین گوشی‌هایی است که تاکنون ساخته شده است. به همین خاطر اپل آیفون ایکس خود را بر اساس فناوری نمایشگرهای سامسونگ بنا می‌کند. به هر حال شکست‌هایی مانند بیکسبی(دستیار صوتی) در گلکسی ما را مایوس نمی‌کند.

لپ‌تاپ سرفیس

در حال حاضر مایکروسافت پادشاه طراحی در بخش لپ تاپ شده است. سرفیس لپ تاپ اوج خط تولید پرو محسوب می شود که با نسل هفتم پردازنده های اینتل در کنار باتری عالی و نمایشگر 13.5 اینچی یک زندگی باشکوه را برای شما رقم می‌زند. اما بزرگترین ضربه به سری جدید عرضه آن با ویندوز 10 اس است که برای نسخه‌های موبایل بهتر است تا یک سیستم حرفه‌ای. خرید محصول مایکروسافت به هر حال هنوز برای همگان مهیا نشده است.

نینتندو سوئیچ

بعد از عدم موفقیت در کنسول Wii U، کمپانی ژاپنی نینتندو گام مهمی را با سوئیچ برداشت. بازی‌های اول شخص مانند The Legend of Zelda Breath of the Wild و سوپرماریواودیسه در میان بهترین‌ها قرار گرفتند و کنسول جدید با پلتفرم نوعرضه شد تا علاقمندان سالی سرشار از نشاط را تجربه کنند. نینتندو اخیرا اعلام کرد بیش از 10 میلیون کنسول سوئیچ را فروخته است.

ایکس باکس وان ایکس

از قدرتمندترین کنسول‌های بازار که 4K را پشتیبانی می‌کند. البته پرداخت 500 دلار برایش زیادی است ولی مایکروسافت همچنان معتقد است اگر دنبال قدرت در بازی هستید شک نکنید بهترین را خواهید خرید.

اسپیکر هوشمند سونوس وان

شاید فکر کنید اکوی آمازون یا اسپیکر گوگل بهترین است اما دستگاه Sonos One بهتر است. یکپارچگی عمیق الکسای آمازون روی آن برای فرامین صوتی این دستگاه را برتر از سایرین کرده است. سال آینده مدل مجهز به دستیار صوتی گوگل را نیز روی سونوس تجربه خواهید کرد.

سیستم صوتی همراه مایتی

Mighty چیزی شبیه آی پاد شافل به عنوان یک همراه عالی برای پیاده روی طولانی است که به ما نشاط می‌دهد. در بخش اپلیکیشن خیلی درجه یک نیست و باید بیشتر روی آن کار شود.

سونی WH-1000XM2

بهترین هدفونی که در سال 2017 آزمایش کردیم بدون شک Sony WH-1000XM2 بوده است. صدای پویا و دلخواه را می شنوید و کاهش صدای اطراف را به بهترین نحو و با 30 ساعت عمر باتری به صورت بلوتوثی عملیاتی می‌کند.

مینی پهپاد DJI Spark

مدتهاست خرید یک مینی پهپاد خوب باعث هدررفت دلار از جیب کاربران شده است اما مدل اسپارک یک مدل ارزان قیمت است که ارزش خرید را دارد. برای استفاده نیاز به موبایل یا کنترلر نیز ندارید بلکه با جسچر دست می‌توانید آن را مدیریت کنید. برای مبتدیان بهترین گزینه حال حاضر محسوب می‌شود.

کادیلاک سوپر کروز

بزرگترین مزیت سوپرکروز کادیلاک در مقایسه با انواع سیستم‌های نیمه خودران این است که با خیال راحت می‌توانید در رانندگی‌های طولانی دستان خود را کامل از روی فرمان بردارید. می‌توانید گیم بازی کنید، با دوستان به راحتی گپ بزنید. دوربین‌ها و سنسورها هستند که هدایت خودرو را بر عهده گرفته‌اند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها