تیم شطرنج ام‌اس خراسان شمالی بر سکوی سوم کشور ایستاد

دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا از کسب دو مدال نقره توسط بازیکنان استان در اولین دوره بازی‌های کشوری بیماران مبتلا به ام‌اس خبر داد و گفت: تیم استان در رنکینگ کشوری شطرنج جایگاه سوم را به دست آورد.

تیم شطرنج ام‌اس خراسان شمالی بر سکوی سوم کشور ایستاد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، امان‌الله مغنیان عصر امروز در بجنورد گفت: اولین دوره بازی‌های کشوری بیماران مبتلا به ام‌اس در توسکستان گرگان از دوم دی‌ماه آغاز و تا چهارم ادامه یافت.

دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در ادامه افزود: 165 ورزشکار از 17 استان کشور در دو رشته دارت و شطرنج و در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حضور داشتند که خراسان شمالی نیز با 6 شرکت‌کننده، چهار خانم و دو آقا، به این بازی‌ها اعزام شد.

وی از خانم‌ها نسیم نادری و زهرا حیدریان، انسیه بوستانی و اعظم سلیمی به‌عنوان بانوان نماینده استان در این بازی‌ها به ترتیب در دو رشته شطرنج و دارت نام برد.

مغنیان همچنین آقایان حسین رستمیان و حسین شکاری را نمایندگان استان در رشته دارت آقایان معرفی کرد.

دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در توضیح نتایج حاصل‌شده تیم استان گفت: در رشته شطرنج بانوان، نسیم نادری عنوان دوم را کسب کرد و صاحب گردن‌آویز نقره شد و همچنین در دارت آقایان، حسین رستمیان نیز جایگاه دوم کشوری را تصاحب کرد و نقره گرفت.

وی همچنین بیان کرد: خراسان شمالی در رنکینگ کشوری در رشته شطرنج عنوان سومی را کسب کرد و کاپ سومی کشور را بالای سر برد و بعد از استان‌های تهران و اصفهان قرار گرفت.

مغنیان میزبانی گرگان را خوب توصیف کرد و افزود: نسبت به دیگر مسابقات ازلحاظ پذیرایی و اسکان و موارد دیگر شرایط خوبی وجود داشت اما با توجه به اینکه دوره اول بازی‌ها بود هیچ شناختی از حریفان خود نداشتیم و درواقع برنامه‌ریزی خاصی نداشتیم و قطعاً در مسابقات بعدی با شناخت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر حضور خواهیم یافت.

لازم به ذکر است امان‌الله مغنیان، دبیر هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان به‌عنوان مربی و سرپرست، تیم اعزامی استان را در این بازی‌ها همراهی کرد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها