بازدید وزیر نیرو از خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات

وزیر نیرو به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات بازدید کرد.

بازدید وزیر نیرو از خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا،«رضا اردکانیان» در حاشیه بازدید از خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات گفت: امیدوارم تسهیل‌گر مسیر توسعه این استان در مدیریت منابع آب باشیم.

وی با قدردانی از همکاران اجرای این طرح، اظهار کرد: گزارش‌های تفضیلی در خصوص این طرح از سوی نماینده مردم شهرستان بم و براوات در مجلس شورای اسلامی به ما ارایه شد که با پیگیری‌ها، امیدواریم در آینده نزدیک این طرح راه‌اندازی شود.

وزیر نیرو با اشاره به جلسه شورای آب همیاران استان کرمان تصریح کرد: در این جلسه به جزئیات این طرح و ضرورت تسریع آن طرح و آب سالم در بخش شرب پرداخته شد که امید می‌رود در نخستین فرصت با بررسی‌ها از نزدیک و با تنوع امکاناتی که وجود دارد به تکمیل طرح کمک کنیم تا با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

اردکانیان با اشاره به این‌که پروژه‌های انتقال آب استان کرمان در وزارتخانه مورد بررسی بیشتر خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط عمومی کشور از همه توان و امکانات موجود برای سرعت بخشیدن به اتمام این طرح استفاده خواهیم کرد.

وی تأمین آب شرب سالم را از اولویت‌های مهم وزارت دانست و اظهار امیدواری کرد در انجام این وظیفه نهایت تلاش را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها