6 هزار و 716 کارت هوشمند ملی در کردکوی صادر شد/ رشد 10 درصدی صدور کارت هوشمند ملی در کردکوی

رئیس ثبت احوال شهرستان کردکوی گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد 6 هزار و 716 کارت هوشمند ملی در شهرستان کردکوی صادر شد.

6 هزار و 716 کارت هوشمند ملی در کردکوی صادر شد/ رشد 10 درصدی صدور کارت هوشمند ملی در کردکوی

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از گرگان، محمود قلیچ‌لی ظهر امروز با گرامیداشت هفته ثبت‌احوال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد 6 هزار و 716 کارت هوشمند ملی در شهرستان کردکوی صادر شد.

وی از افزایش رشد 10 درصدی کارت هوشمند ملی در شهرستان کردکوی خبر داد و تصریح کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد 6 هزار و 716 مورد کارت هوشمند ملی در شهرستان کردکوی صادر شد که شاهد رشد خوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این زمینه بودیم وقریب به 10 درصد کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان کردکوی افزایش داشته است.

رئیس ثبت احوال شهرستان کردکوی با تاکید بر اینکه کارت ملی فقط تا پایان سال جاری اعتبار دارد، ابراز کرد: با توجه به اینکه دولت اعلام کرده است که کارت ملی تا پایان سال جاری اعتبار دارد و مردم نسبت به کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

قلیچ‌لی با بیان اینکه 50 درصد از جمعیت واجد شرایط کارت ملی هوشمند اقدام به دریافت این کارت کردند، خاطرنشان کرد: تقریبا قریب به 65 هزار نفر در سطح شهرستان کردکوی واجد شرایط داشتن کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد 50 درصد از این جمعیت کارت هوشمند ملی انجام شده است و 50 درصد دیگر باید برای صدور کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی یادآور شد: ضروری است که شهروندان بالای 15 سال سن نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

رئیس ثبت احوال شهرستان کردکوی درخصوص تعویض شناسنامه اذعان کرد: محدودیتی در راستای تعویض شناسنامه برای افراد نداریم.

قلیچ‌لی بیان کرد: افرادی که دارای شناسنامه‎‌هایی که به هر دلیلی آب گرفته و یا مستعمل است و یا عکس آن قابل شناسایی نیست می‌توانند به اداره ثبت احوال مراجعه کنند و در کمترین زمان ممکن نسبت به تغییر شناسنامه خود اقدام کنند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها