توزیع 3000 بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه در یزد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام نیازمندان به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

توزیع 3000 بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه در یزد

محمدحسین کاظمی در همین رابطه گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، یکهزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران پخت و براساس نیت واقفان و خیران بخشی از غذاهای طبخ شده، بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه، اضافه کرد: کمک‌های مومنانه‌ی طرح راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد و در همین راستا نیز با هزینه‌ای بیش از 10 میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده‌های آسیب‌پذیر قرار گرفت.

این مسئول از تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیز خبر داد و گفت: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

کاظمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه، تصریح کرد: به مناسبت شهادت فاطمه‌الزهرا (س) برنامه‌های مختلف مذهبی به صورت مجازی و از طریق شبکه‌های مختلف و سایت‌های معتبر در امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها