استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد دست از سنگ‌اندازی در مسیر رونق تولید بردارند‌

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال دست از سنگ اندازی در مسیر رونق تولید بردارند.

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد دست از سنگ‌اندازی در مسیر رونق تولید بردارند‌

حسین کلانتری صبح امروز در نشست شورای بانکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تبصره 5 قانون بودجه می‌تواند کمک شایانی به استان کند و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با استفاده ظرفیت در پرداخت بدهی خود کمک کند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد تهاتر بانکی استان در سال 98 نسبت به به سال 97 افزود: عملکرد هر بانکی در هر موضوعی را مبنای ارزیابی آن بانک قرار می‌دهیم، و چیزی که ما را هم ارتباط داده کار و فعالیت است.

کلانتری ابراز کرد: باید سرعت جذب اعتبارات بیشتر شود و این امکان تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان را افزایش می‌دهد، و هر استانی بتواند از ظرفیت‌های موجود مثل تبصره 5 قانون بودجه و ماده 56 استفاده کند می‌تواند در توسعه موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر هیئت وزارت کار اعلام کردند که استاندارد پرداخت تسهیلات 85 درصد بوده ولی برای استان ما 115 درصد است و استان ما در پرداخت تسهیلات رتبه اول کشوری را دارد و این نشان از عملکرد مثبت استان دارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند پیمانکاران را وارد چرخه تهاتر با بانک‌ها کنند و سعی شود از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه استان استفاده کنند.

کلانتری بر جذب منابع 320 میلیارد تومانی توسط بانک کشاورزی استان تا پایان سال تاکید کرد و افزود: اگر ما دنبال کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فضای کسب و کار و توسعه و اشتغال هستیم، علاوه بر استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها باید مشارکت و همکاری نیز وجود داشته باشد.

وی تبصره 5 قانون بودجه را برای استان یک فرصت طلایی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه استانداری به مدیران بانکی استان و دستگاه‌های اجرایی این وعده را می‌دهد، که در راستای حل مشکلات موجود، همکاری و رایزنی لازم را با دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه با مسئولیت شخص استاندار داشته باشد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها