مدیر کل کمیته امداد استان قزوین:

۸۹۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی در کمیته امداد قزوین جذب شد

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۸۹۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی از ابتدای امسال در کمیته امداد استان قزوین جذب شده که نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است.

۸۹۰ میلیارد ریال مشارکت مردمی در کمیته امداد قزوین جذب شد

مهرعلی حق گویان روز شنبه اظهار داشت: این مشارکت‌ها در زمینه‌ها و طرح‌های مختلفی از جمله طرح اکرام و محسنین، صدقات، زکات، شور عاطفه‌ها و سایر طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین انجام شده است.

این مسوول گفت: مشارکت مردمی یکی از برنامه‌ها و اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) به حساب می‌آید و این نهاد تمامی تلاش خود را برای افزایش این مشارکت‌ها انجام می‌دهد.

حق گویان اضافه کرد: این نهاد در مناسبت‌ها و ایام مختلف هم سعی می‌کند با ارائه طرح‌ها و پویش‌هایی مختلف بتواند مشارکت‌های مردمی را برای کاهش فقر در جامعه و برطرف کردن نیاز آنها انجام دهد.

وی اظهار داشت: خیران و نیکوکاران بسیار زیادی در استان قزوین وجود دارند که وجود آنها در این استان می‌تواند بسیاری از مشکلات نیازمندان را برطرف کند و برای توانمندسازی جامعه هدف بسیار مفید و موثر باشد.

این مسوول افزود: در این زمینه، مراکز نیکوکاری هم فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهند که از طرفی به دنبال برطرف کردن نیازهای حداقلی جامعه هدف و از طرفی دیگر به دنبال ایجاد اشتغال در بین نیازمندان هستند.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد امام (ره) استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها