اخطار به ۶ فروشگاه سموم متخلف در بابل

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از صدور۶ مورد اخطار پلمپ به فروشگاه های سموم متخلف در این شهرستان خبر داد.

اخطار به ۶ فروشگاه سموم متخلف در بابل

محسن علی گل زاده با اشاره به نظارت و بازدید کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل از فروشگاه های سموم در این شهرستان، اظهار کرد: سه ماهه پاییز امسال ۶ مورد اخطار پلمپ برای فروشگاه های متخلف در این شهرستان صادر شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خاطرنشان کرد: بازدید و بازرسی توسط کارشناسان این مدیریت و کارگروه نظارت بطور مستمر برای جلوگیری از ورود سموم و کود شیمیایی قاچاق و تقلبی، تاریخ گذشته، بدون مجوز و عدم حضور مسوول فنی در فروشگاه و عدم نحوه نگهداری سموم با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه انجام می شود.

وی همچنین ادامه داد: ۷۵۳ دوره آموزش مجازی کشاورزی در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: در این دوره ها ۲۸ هزار و ۳۸۰ فراگیر در این شهرستان از اطلاعات به روز بخش کشاورزی بهره مند شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل افزود: آموزش های مجازی در زمینه کنترل مگس میوه مدیترانه ای، بیماری مشترک انسان و دام، مبارزه با کرم ساقه خوار برنج، آفات و امراض دام و طیور بوده است.

علی‌گل زاده خاطرنشان کرد: در سه ماهه پاییز امسال ۴۲۱ پیامک آموزشی برای ۷ هزار و ۳۴۳ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان ارسال شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها