مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در خلخال برگزار شد

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی گرامیداشت یاد و نام سردار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در خلخال برگزار شد.

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در خلخال برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال روز شنبه گفت: پس از گذشت بیش از 10 ماه از شیوع کرونا این مسابقات نخستین مسابقات تیراندازی در رشته اهداف پروازی و ماده تراپ است که به عشق سردار دلها برگزارشد.

سیدناصر میرمرسلی اظهارکرد: در این مسابقات که در رده سنی آزاد و با شرکت اعضای رشته تیراندازی به اهداف پروازی هیات تیراندازی خلخال و دارندگان سلاح شکاری مجاز برگزار شد، سید مهدی پور و احمد صفری از اعضای هیات تیراندازی خلخال به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

او افزود: همچنین مجید رحیمی از تیم دارندگان سلاح شکاری مجاز عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.

وی اظهارکرد: این مسابقه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی گفت: برغم محدودیت اعتباری در ورزش و بالا بودن هزینه های تهیه و تامین امکانات تیراندازی به اهداف پروازی از جمله سلاح ،فشنگ و بشقاب تلاش مسئول هیات تیراندازی موجب احیای این رشته ورزشی مفرح و پرطرفدار در این شهرستان شده است.

در این مراسم سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات ورزشی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: برگزاری چنین برنامه هایی یاد و خاطره این شهید سرافراز اسلام را در دل مردم منطقه زنده کرد.

مهدی کسایی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال نیز توسعه و رونق رشته تیراندازی به اهداف پروازی را از راهکارهای کارساز در کاهش تخلفات شکار و ایجاد نشاط اجتماعی دانست.

او افزود: تشویق شکارچیان و دارندگان سلاح شکاری مجاز به استفاده از این رشته ورزشی مفرح و بهره مندی از مزایا و امکانات آن با توجه به ممنوعیت شکار در سال های اخیر مهم بوده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها