رشد 135 درصدی کشفیات موادمخدر در بوشهر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از رشد 135 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در 9 ماه امسال در این استان خبر داد.

رشد 135 درصدی کشفیات موادمخدر در بوشهر

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از بوشهر، ارسطو ترکمان‌منش بعد از ظهر امروز در نشست کمیته توسعه مشارکت‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد دارای نقشی با اهمیت در عرصه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر هستند که ادارات دولتی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: این سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان سفیران فرهنگی می‌توانند با ارائه آگاهی‌های لازم به مردم در حوزه پیشگیری از اعتیاد و کمک به فرد رها شده از دام اعتیاد برای برگشت به یک زندگی آرام، تاثیرگذار باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر تصریح کرد: در این راستا و برای این که فرد رها یافته از اعتیاد بتواند زندگی سالمی را در جامعه پیش گیرد اقدام به مهارت‌آموزی برای آنها از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کرده‌ایم.

ترکمان‌منش با اشاره به رشد 135 درصدی کشفیات انواع مخدر در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت: در طی این مدت 15 هزار و 200 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد و 47 باند قاچاق به همراه 2 هزار و 375 فرد مرتبط با این باندها دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها