رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

اجرای طرح مهارت‌آموزی در استان سمنان مستلزم رفع مشکلات زیرساختی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان این که اجرای طرح مهارت‌آموزی در استان سمنان مستلزم رفع مشکلات زیرساختی است گفت: همکاری دولت و بخش خصوصی در این میان الزامی است.

اجرای طرح مهارت‌آموزی در استان سمنان مستلزم رفع مشکلات زیرساختی است

علی‌اصغر جمعه‌ای شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و اصناف استان سمنان که در اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: توانمندسازی نیروی انسانی از ملزوماتی است که در اجرای طرح مهارت‌آموزی باید به آن توجه شود.

وی بر رفع مشکلات زیرساختی در راستای اجرای طرح مهارت‌آموزی در استان سمنان با همکاری دولت و بخش خصوصی تأکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: صنعتگران و بخش خصوصی باید به امر تربیت نیروی انسانی متبحر، خلاق و کارآفرین توجهی عمیق داشته باشند، چرا که در این صورت می‌توان به سمت رونق تولید با تکیه ‌بر ارتقای کیفیت گام برداشت.

جمعه‌ای تربیت نیروی انسانی کارآفرین و اشتغال آفرین را در تحقق شعار سال نیز بسیار اثرگذار دانست و گفت: رویکرد ارائه آموزش‌های کاربردی و نوین متناسب با علم و دانش روز باید در دستور کار و اولویت برنامه‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح استان سمنان قرار گیرد.

وی گفت: امروزه دیگر یادگیری و آموزش‌های غیرکاربردی و قدیمی پاسخگوی نیاز بازار نیست و باید متناسب با فناوری و علم روز امر آموزش و مهارت‌آموزی نیز مدرن و به‌روزرسانی شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان حمایت خود را از اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی و خلاقانه‌ای که منجر به رشد تولید و ارتقای آن و توسعه اقتصادی در استان شود؛ اعلام کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها