در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

روایت وزیر کابینه موسوی از رفتارهای این روزهای محمود احمدی‎نژاد/ حرف‌های رئیس‎جمهور اسبق از سر نادانی است

هادی منافی وزیر کابینه موسوی رفتارهای این روزهای محمود احمدی نژاد را از سر نادانی دانست.

روایت وزیر کابینه موسوی از رفتارهای این روزهای محمود احمدی‎نژاد/ حرف‌های رئیس‎جمهور اسبق از سر نادانی است

هادی منافی فعال سیاسی اصولگرا و وزیر بهداشت کابینه میرحسین موسوی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه در طی چندسال اخیر بسیاری از چهره‎های فعال که در جریان انقلاب و بعد از آن فعال بودند به نام جوانگرایی کنار گذاشته شدند و در انزوای سیاسی قرار دارند اظهار کرد: در جریان انقلاب و بعد از آن ما سنی نداشتیم اما اگر بخواهیم شرایط فعلی را مورد ارزیابی قرار دهیم این است که متاسفانه یک عده آدم مغرض و نادان برسرکارها وجود دارند که اگر لیست و آمار را ببنیم متوجه خواهیم شد که همه آنها دزدی کردند و اموال را از این ور به آن ور بردند لذا معلوم است که اینها آدم‎های درستی نیستند و به یک مقصدی آمدند.

وی تصریح کرد:متاسفانه در کشورمان کسی نیست که نظارت کند که برخی پول‎هایشان را چگونه و از کجا آوردند از این رو افرادی که سریع پولدار می‎شوند معلوم نیست که پول‎هایشان صرف کی و کجا می‎شود.

در شرایط فعلی فسادی در سیستم کشورما به وجود آمده است که حالت بسیاری بدی و این باعث شده ما با چالش‎هایی روبه شویم از این رو دستگاه‎های نظارتی باید پیگیری کنند.

وی درباره رفتارهای این روزهای محمود احمدی نژاد گفت: ما از همان ابتدا با احمدی نژاد سازگار نبودیم و نفهمیدیم وی چگونه از استانداری اردبیل به ریاست جمهوری رسید.

منافی خاطرنشان کرد: در زمانی که احمدی‎نژاد شهردار بود ما درصدد بودیم در بیمارستان مهر راهی را برای ارتباط بین ساختمان دیگرمان در طرف دیگر برقرار کنیم که می‎خواستیم از طریق زیرزمینی این کار رو انجام دهیم اما وی در آن مقطع گفت این اقدام خطرناک است از این رو به ما اجازه داد از طریق پل هوایی به ساختمان دسترسی پیدا کنیم که بعدها معلوم شد برای مطرح کردن خود این اقدام را انجام داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: رفتارها و حرکات این روزهای احمدی نژاد از سر نادانی است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    حرف های احمدی نژاد کاملا درسته . این حرفهای شماست که از روی نادانی و حب و بغض شخصیست . چون دست شماها رو از خوردن بیت المال کوتاه کرد . خودت از کجا به وزارت رسیدی . کی اصلا شماها رو قبول داره . دم دکتر احمدی نژاد گرم . ان شاءالله همیشه مستدام باشن تا چشم شما دربیاد .

  • حمید.۹
    0

    احمدی.نژاد.ادم.خوبی.بود.نادان.نبود.لاقل.به.فکر.مردم.بود

  • عسل
    0

    واقا درسته

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد به فکر فقرا بود شماها چی به فکر پر کردن جیب خودتونید

  • محمد
    0

    اجمدی نژاد لااقل با این نمایشات و حرکاتش.تمامیت شرافت کاریشو انسانیشو به رخ میکشه.میگن طلای که پاکه چه منتش به خاکه

  • انصاف داشته باشیم
    0

    از کجا معلوم؟ شایدم بیانات حضرتعالی از سر کینه و غرض و جهالت باشه!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها