نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان اعصاب و روان یاسوج آمبولانس ندارد/ فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شوند

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیمارستان اعصاب و روان یاسوج آمبولانس ندارد/ فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شوند

سید محمد موحد در این دیدار گفت: بیمارستان اعصاب و روان سلمان واقع در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه فاقد آمبولانس بوده که انتظار داریم هرچه سریع‌تر برای رفع مشکل این بیمارستان اقدام شود.

وی گفت: مجتمع ایثار استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی که دارای ردیف استانی و ملی است نیازمند توجه جدی است و انتظار داریم با تخصیص و تزریق اعتبارات ملی این پروژه به تکمیل آن کمک کنید.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه گلزار‌های شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ درصد ساماندهی شده است، اظهارداشت: برای تکمیل مابقی گلزار‌ها نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

موحد گفت: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا انتظار می‌رود مجموعه بنیاد پیگیر تبدیل وضعیت و جذب این عزیزان در دستگاه‌های اجرایی باقی‌مانده باشد.

نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود پرونده شهدای مجرد در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خاطرنشان کرد: صدور احکام آنان ضروری است و شایسته است نسبت به تعیین تکلیف و تامین اعتبار این پرونده‌ها اقدامات عاجل صورت پذیرد.

در این دیدار سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت: در کوتاه زمان این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار داده و نسبت به تخصیص اعتبار ساماندهی گلزار‌ها دستورات لازم صادر و برای تکمیل و تجهیز مجتمع خدماتی و بیمارستان نیز با همکاری استان کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها