فردا؛ رونمایی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی

دبیر فدراسیون کشتی از رونمایی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی در روز ۱۷ دی ماه خبر داد.

فردا؛ رونمایی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی

سید جلال عسگری گفت: فردا (17 دی) پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی قهرمان بزرگ کشتی ایران و جهان و اسوه اخلاق و جوانمردی است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های به عمل آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم 17 دی ماه که هر ساله بر سر مزار این قهرمان ملی برگزار می‌شد، به صورت حضور مرشد و ضرب و زنگ خواهد بود و امسال همانند سال‌های گذشته سخنرانی و اجتماعات نخواهیم داشت، اما مسئولان فدراسیون همانند تمامی علاقه‌مندان با حضور بر سر مزار آن مرحوم یاد و خاطره این قهرمان و پهلوان بزرگ را گرامی خواهند داشت.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: با این حال رئیس فدراسیون دیشب هماهنگی های لازم را با معاون استاندار، فرماندار و مسئولان شهرستان ری به عمل آورده است و برنامه گرامیداشت زنده یاد تختی حتما با حضور مردم و علاقمندان پرشور این پهلوان نامی ایران برگزار خواهد شد.

عسگری در مورد برنامه فدراسیون کشتی در این روز گفت: صبح فردا با حضور سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و مقصودی مدیرکل پست تهران، مراسم رونمایی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین قصد داریم تفاهم نامه‌ای را بین فدراسیون کشتی و شرکت ملی پست به امضا برسانیم.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها