مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:

‌هواشناسی استان اردبیل ‌کمبود اعتبار دارد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در حال حاضر سازمان هواشناسی استان اردبیل با کمبود اعتبارات هزینه‌ای مواجه است که انتظار داریم مسئولان مربوطه از این دستگاه تخصصی و علمی حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

‌هواشناسی استان اردبیل ‌کمبود اعتبار دارد

سیاوش محمدی امروز در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حل مشکلات هواشناسی و مجهزسازی این سازمان اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظر در دستور کار است و به همین منظور در راستای خدمات‌رسانی به کاربران برای ما حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که این سازمان جزو دستگاه‌های تخصصی و علمی است بیان کرد: درصدد هستیم با دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای توسعه برنامه‌ها و اهداف هواشناسی گام‌های اساسی و هدفمند برداشته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر این سازمان با کمبود اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای هواشناسی روبه‌رو است که به همین منظور انتظار می‌رود حمایت‌های همه‌جانبه و جدی از این سازمان انجام یابد.

محمدی ادامه داد: تمام اهداف و برنامه‌های ما دستیابی به یک سطح علمی در بُعد هواشناسی است که به همین منظور دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای حل مشکلات مربوطه در دستور کار است و امید می‌رود همکاری‌های لازم در این زمینه محقق شود.

در ادامه علیرضا نوروزی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز بیان کرد: بخش هواشناسی در بسیاری از حوزه‌ها اعم از گردشگری و حمل و نقل و هواپیمایی و در مجموع برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش اساسی دارد که به همین منظور تمام سعی و تلاش ما رفع کمبود اعتبارات این حوزه و نیز حمایت‌های لازم است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها