مصاف مهتاب قم با هیأت‌ همدان در دومین میهمانی بسکتبال ایران

تیم بسکتبال مهتاب قم در دومین میهمانی این فصل لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم هیأت‌ بسکتبال همدان به میدان خواهد رفت.

مصاف مهتاب قم با هیأت‌ همدان در دومین میهمانی بسکتبال ایران

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از قم، رقابت‌ هفته دوم از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برای تمامی تیم‌های حاضر در گروه‌های اول تا چهارم روز جمعه هشتم دی‌ماه برگزار می‌شود و مهتاب قم دیداری خارج از خانه را پیش‌رو دارد.

شاگردان سعید صفرزاده در تیم بسکتبال مهتاب قم در گروه چهارم مرحله مقدماتی که یک گروه چهار تیمی است قرار گرفته‌‌اند و به همین دلیل سه بازی در نیم‌فصل نخست انجام داده‌اند و یک بازی نیز در دور برگشت به انجام رسید تا این تیم از چهار بازی دو برد و دو باخت در کارنامه داشته باشد.

حریفان این تیم در مرحله مقدماتی تیم‌های نسل طلایی شاهرود، یس‌آل گرگان و هیأت‌ بسکتبال همدان هستند و نماینده بسکتبال قم در نیم‌فصل به نمایندگان شاهرود و گرگان باخت و در خانه خود از سد بسکتبالیست‌های همدانی عبور کرد، ضمن اینکه در شروع دور برگشت در قم تیم یس‌آل گرگان را شکست داد.

دیدارهای دور برگشت روز جمعه هشتم دی‌ماه از ساعت 16 وارد هفته دوم خود می‌شود و بسکتبالیست‌های تیم مهتاب قم در سومین بازی خارج از خانه این فصل مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌‌های ایران مقابل تیم هیأت‌ بسکتبال همدان صف‌آرایی می‌کند.

نتایج بازی‌های مهتاب قم:

هفته اول: یس‌آل گرگان 64 - 56 مهتاب قم

هفته دوم: مهتاب قم 66 - 60 هیأت‌ همدان

هفته سوم: مهتاب قم 80 - 82 نسل طلایی شاهرود

هفته چهارم: مهتاب قم 72 - 65 یس‌آل گرگان

در حالی که امسال مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در جریان است، مهتاب قم در گروه چهارم مقدماتی با رقبای خود به منظور راهیابی به مرحله نهایی و تلاش برای کسب مجوز صعود به دسته بالاتر مسابقه می‌دهد و هم اکنون از چهار بازی دو برد، دو باخت و 6 امتیاز اندوخته است.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها