۵۵ کیلومتر آزاد راه در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده بزودی احداث ۵۵ کیلومتر آزاد راه در این استان نهایی می‌شود.

۵۵ کیلومتر آزاد راه در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، علی محمد علیمردانی در یاسوج اظهار داشت: اتصال یاسوج به آزاد‌راه "‌شیراز-اصفهان" برای گرفتن ماده 23 سهم دولت به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه هنوز مسیر اتصال را قطعی نکرده‌ایم، عنوان کرد: با اجرای این پروژه مسیر یاسوج به تهران 2 ساعت کاهش می‌یابد که به طور حتم در توسعه این دیار نقش بسزایی دارد.

علیمردانی با بیان اینکه اتصال یاسوج به شبکه آزاد راه از دو مسیر "یاسوج-اقلید" و سی سخت در دست مطالعه است، ابراز کرد: برای اجرای این پروژه یک هزار میلیارد تومان باید هزینه شود که از این مبلغ 30 درصد توسط دولت و مابقی باید توسط بخش خصوصی تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: طی 18 ماه گذشته وعده اجرای پروژه راهسازی اتصال شهرستان لنده به تشان استان خوزستان و اتصال یاسوج به شبکه آزادراهی کشور را قول دادم که هر دو پروژه هم‌اکنون منتظر تعیین تکلیف سازمان برنامه و بودجه برای اعتبارات ماده 23 است.

علیمردانی تاکید کرد: مطالعات اولیه اتصال یاسوج به شبکه آزادراه "شیراز-اصفهان" انجام شده و هم‌اکنون در سازمان برنامه و بودجه برای گرفتن مجوز ماده 23 در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون قرارگاه خاتم و یک سرمایه‌گذار چینی برای اجرای پروژه آزاد راه یاسوج اعلام آمادگی کرده‌اند ولی هنوز نهایی نشده و در این زمینه از هرگونه همکاری با سرمایه گذار دریغ نمی‌کنیم.

علیمردانی بیان کرد: با اجرای دو پروژه اتصال لنده به تشان خوزستان با اعتبار 300 میلیارد تومان و اتصال یاسوج به شبکه آزاد راه با یک هزار میلیارد تومان اعتبار شاهد یک انقلاب در راهسازی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها