جذب تسهیلات هدفمند مهم‌ترین رویکرد اجرای طرح کسب و کار روستائیان در اردبیل است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: جذب تسهیلات هدفمند مهم‌ترین رویکرد اجرای طرح کسب و کار روستائیان در اردبیل است که در حال حاضر مبنای کار قرار گرفته است.

جذب تسهیلات هدفمند مهم‌ترین رویکرد اجرای طرح کسب و کار روستائیان در اردبیل است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، قاسم رحیمی صبح امروز در یازدهمین جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: جذب تسهیلات هدفمند مهم‌ترین رویکرد اجرای طرح کسب و کار روستائیان در اردبیل است که در حال حاضر مبنای کار قرار گرفته است.

وی افزود: انتظار می‌رود واحدهای شهرستانی نسبت به اجرای موفق این طرح اهتمام داشته باشند تا بتوانیم اشتغال‌زایی در استان را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم و شاهد اجرای پروژه‌هایی در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری طراحی شده در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 9 برنامه اشتغال‌زا در استان اردبیل اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان طرح کسب و کار روستایی، مشاغل خانگی، طرح تکاپو، فارغ التحصیلان و روستا تعاون و غیره اشاره کرد که در 9 ماهه امسال رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

رحیمی بیان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام یافته امیدواریم تا پایان سال همه تعهدات در این زمینه تحقق یابد که در حال حاضر تحقق این موضوع مبنای کار تمامی شهرستان‌های استان قرار گرفته و با جدیت و اهتمام ویژه پیگیر این برنامه‌ها هستند تا بتوانند خواسته‌های ما را در زمینه توسعه اشتغال در استان عملی کنند.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت مسئولان در این زمینه مهم‌ترین هدفی است که به دنبال آن هستیم و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زا در استان پیشگام عمل کرده و از ظرفیت فارغ‌التحصیلان و نیروهای جوان کاری بی‌بهره نمانیم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها