تخریب برخی مناطق تالاب هشیلان و بیستون

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در مدت 9 ماهه امسال 6 مورد نیز تخریب مناطق تحت مدیریت و عمدتا در منطقه تالاب هشیلان و بیستون داشتیم.

تخریب برخی مناطق تالاب هشیلان و بیستون

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، فردین الفت تعداد موارد آتش‌سوزی که در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان در 9 ماهه امسال رخ داده را نیز 16 فقره و وسعت آنها را نیز 32 هکتار اعلام کرد و افزود: عمده موارد آتش سوزی در منطقه حفاظت شده "بیستون" بوده است.

وی با اشاره به 138 مورد تخلف شکار صورت گرفته در 9 ماهه امسال، اظهار کرد: 151 فرد متخلف در این خصوص دستگیر شدند.

الفتی، تعداد پرندگان شکار شده در این مدت را 88 مورد اعلام کرد و ادامه داد: عمده این پرندگان تیهو، کبک، دراج، کبوتر، اردک، فاخته و سارگپه بوده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، تعداد آبزیانی که به صورت غیرمجاز در این مدت صید شدند را نیز 484 قطعه اعلام کرد و ادامه داد: در 9 ماهه امسال 22 مورد پستاندار نیز به صورت غیرمجاز شکار شده که شامل خرگوش، کل، شغال، گراز، تشی و ...است.

الفتی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال 499 مورد نیز زنده‌گیری پرندگان داشتیم که بیشتر سهره، کبوتر و کبک بوده است. در این مدت هفت مورد سلاح غیرمجاز، 43 مورد سلاح مجاز و 276 مورد ادوات شکار از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها