افزایش نرخ رسیدگی به پرونده‌های حوزه مواد مخدر خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: نرخ عملکرد رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با حوزه مواد مخدر در دادگستری استان افزایش یافته که این نشان دهنده افزایش مبارزه با مواد مخدر است.

افزایش نرخ رسیدگی به پرونده‌های حوزه مواد مخدر خراسان شمالی

حجت الاسلام اسدالله جعفری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ٩ ماه ابتدای سال جاری نرخ عملکرد رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با حوزه مواد مخدر در دادسراها، دادگاه‌های بخش و شعب دادگاه انقلاب استان افزایش یافته است که این نشان دهنده افزایش فعالیت‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان می‌باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در راستای اجرای سند جامع مبارزه با مواد مخدر استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

افزایش توقیف مواد مخدر در خراسان شمالی

در این جلسه سردار علیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز اظهار داشت: در ٩ ماه نخست سال جاری میزان مواد مخدر سنتی، صنعتی و نیمه صنعتی توقیف شده در استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است که افزایش مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی زنگ خطری برای استان است.

وی افزود: افزایش آمار کشف مواد مخدر نشان دهنده موفقیت ناجا در رسالت و مأموریت‌های خویش در مبارزه با مواد مخدر می‌باشد.

مظاهری در انتها گفت: مواد مخدر سر منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و همه باید برای مقابله و مبارزه با این پدید شوم و خانمان سوز پای کار باشیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها