معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های قم خبر داد:

توسعه ورزش در زندان های قم

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های قم از امضا تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه و تعمیم ورزش در زندان ها و کانون‌های اصلاح و تربیت قم خبر داد.

توسعه ورزش در زندان های قم

حجت الاسلام حسین بنیادی عنوان کرد: در چرخه اصلاح و تربیت زندانیان موضوع ورزش به خصوص ورزش همگانی تاثیر بسیار مطلوبی در سلامتی جسمی، روحی و روانی زندانیان دارد به همین علت یکی از الویت های حوزه اصلاح و تربیت در زندان ها نگاه مثبت و اجرایی به مبحث ورزش در زندان ها است.
وی ادامه داد: در راستای تحقق این اهداف چهار تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان قم، هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، هیئت ورزش های همگانی استان قم برای زندانیان و هیئت تیراندازی برای کارکنان و سربازان وظیفه امضا شد.
حجت الاسلام بنیادی افزود: این تفاهم نامه ها با هدف همکاری در راستای توسعه و تعمیم ورزش در زندان ها و کانون‌های اصلاح و تربیت، برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی بین زندانیان، کارکنان و سربازان وطیفه، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های مربی گری و داوری، شناسایی استعدادهای ورزشی در بین زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه و همکاری در گسترش ورزش های همگانی در زندان ها امضا شده است.
معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان های قم تصریح کرد: به افرادی که این دوره ها را با موفقیت سپری کنند کارت مربی گری و داوری عطا می‌شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها