کاهش 9درصدی ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت ازدواج در دفاتر ثبتی استان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۹ درصدی داشت.

کاهش 9درصدی ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، سید محمد علی تقوی یکشنبه، سوم دی ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در مدت ۹ ماهه ابتدایی سال جاری، 5637 واقعه ازدواج در دفاتر استان ثبت شده است و این در حالی است که در مدت مشابه سال های ۹۴ و ۹۵ شاهد افزایش درصد آمار ثبت ازدواج در استان بودیم.

وی از ثبت 1179 واقعه طلاق در ۹ ماهه ابتدایی امسال خبر داد و بیان کرد: میزان طلاق در استان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به ازای هر پنج مورد ازدواج در استان یک مورد طلاق به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در مدت ۹ ماهه امسال، 11 هزار و ۵۹۵ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در برابر ۱۲۰ مورد مرگ و میر ثبت شده برای زنان، ۱۲۸ مرگ و میر برای مردان ثبت شده است، ادامه داد: ۴۱ درصد علت مرگ و میر های این استان مربوط به بیماری های قلبی و عروقی، ۱۳درصد سرطان و ۱۲ درصد به علت سالخوردگی است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طی 9 ماهه امسال تعداد ۳۵۵ ولادت حاصل از چند قلو زایی در استان به ثبت رسید که 165 مورد دوقلو زایی، 7 مورد سه قلو زایی و یک مورد چهار قلوزایی بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها