وضعیت طرح شورای اجتماعی محلات همدان تعیین و تکلیف شود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: راه‌اندازی و اجرای طرح شورای اجتماعی محلات همدان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وضعیت طرح شورای اجتماعی محلات همدان تعیین و تکلیف شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از همدان ، رضوان سلماسی ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی همدان اظهار داشت: طرح شورای اجتماعی محلات از مصوبات دوره چهارم شورای اسلامی می‌باشد که بخشی از اقدامات آن انجام شده است و باید به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان تاکنون برای اجرای طرح شورای اجتماعی محلات زحمات فراوانی کشیده است، گفت: باید از فرصت سوزی پرهیز کرده و پیگیر اجرایی شدن طرح باشیم چرا که این طرح می‌تواند بازوی کمکی مدیریت شهری در اداره امور شهری باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی همدان بیان کرد: طرح شورای اجتماعی محلات در دیگر شهرهای کشور از جمله مشهد مقدس اجرا شده است که باید برای شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌های این طرح از تجربیات دیگر استان‌ها نیزاستفاده کنیم.

وی با تاکید برلزوم ارتباط با شهرهای اجرای کننده طرح شورای اجتماعی محلات در کشور ابراز کرد: می‌توان از طریق ویدیو کنفرانس با این استان‌ها به تبادل اندیشه و کسب اطالعات در این زمینه پرداخت.

سلماسی با تشریح فعالیت فرهنگسراها در شهر نیز بیان کرد: فرهنگسراها نیز بازوی اجرایی شورای اجتماعی محلات هستند که باید نحوه مدیریت این فرهنگسراها نیز مشخص شود.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز عنوان کرد: در مباحث فرهنگی باید از تجربیات دیگر استان‌ها و شهرها استفاده کرد.

سید مسعود عسگریان با بیان اینکه در مباحث فرهنگی اگر الگوی بارز و مشخصی وجود داشته باشد بهتر می‌توان آسیب‌ها را شناخت و کاهش داد تصریح کرد: می‌توان با الگوگیری از برنامه‌های فرهنگی دیگر استان‌ها آنها را بومی سازی کرد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها