رصد و پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ استان سمنان آغاز شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح رصد و پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان خبر داد.

رصد و پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ استان سمنان آغاز شد

مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود: در این طرح ، گشت های نظارت و بازرسی از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با اولویت گروه کالاهای اساسی و مورد نیاز در سطح استان تشدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح توسط ۱۰ اکیپ توسط بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان انجام و از ظرفیت های تشکل های غیر دولتی و دیگر دستگاههای دولتی در قالب گشت های مشترک نیز استفاده خواهد شد و در سایر شهرستانهای استان نیز بزودی اجرا می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این طرح تمامی اقلام قابل عرضه در فروشگاه های بزرگ از نظر قیمت و فراوانی ، رصد و پایش می شود و همچنین تخفیف های اعمال شده توسط این واحدها و چندگانگی قیمت فروش کالا ، توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صمت مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

مهدی یحیایی افزود: تمامی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در استان موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم نصب قیمت ، عدم صدور فاکتور و امتناع از عرضه کالا و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها