عرضه قابلیت خلاقانه چت صوتی گروهی توسط تلگرام

کمپانی تلگرام به تازگی از قابلیتی جدید به نام چت‌های صوتی یا Voice Chats پرده برداری کرد. این قابلیت در واقع یک تماس گروهی دائمی است که کاربران گروه‌ها می‌توانند هر زمان که بخواهند به آن محلق‌ شوند.

عرضه قابلیت خلاقانه چت صوتی گروهی توسط تلگرام

با عرضه قابلیت چت صوتی هر کدام از گروه‌های تلگرام می‌توانند به یک چت روم صوتی همیشه روشن تبدیل‌شوند. این چت روم‌ها به صورت همزمان با ارتباط‌های متنی و چند رسانه‌ای فعالیت می‌کنند و به این ترتیب لایه زنده ای از صحبت‌های زودگذر به گروه افزوده می‌شود.

گروه‌هایی که چت روم صوتی در آن روشن است دارای یک نوار ویژه در قسمت بالایی خود هستند که نشان دهنده افراد در حال صحبت است. کاربران پس از ورود به یک چت می‌توانند به راحتی در جاهای دیگر نرم‌افزار حضور پیدا کرده، به مرور مکالمه‌های خود بپردازند یا پیام متنی ارسال کنند. در صورت ملحق شدن به یک چت روم میکروفون کوچکی روی صفحه برای کاربر نمایش داده می‌شود که با فشار آن می‌تواند صدای خود را خاموش و روشن کند.



کاربران دستگاه‌های اندرویدی حتی در صورت بسته شدن نرم‌افزار تلگرام نیز می‌توانند از ویجت معلقی که کنترل کننده‌های میکروفون را نشان می‌دهد استفاده کنند و همچنین افرادی که هم اکنون در حال مکالمه هستند را نیز مشاهده کنند. اگر از نسخه دسکتاپ یا نرم‌افزار مک تلگرام استفاده می‌کنید می‌توانید از دکمه push-to-talk ویژه ای که برایتان طراحی شده است برای کنترل میکروفون خود در هر زمان استفاده کنید.

علاوه بر این در به روز رسانی نسخه جدید استیکر‌ها زودتر از قبل بارگزاری می‌شوند. همچنین کاربران اندرویدی تلگران هم اکنون می‌توانند داده‌های این نرم‌افزار را از حافظه داخلی خود به کارت حافظه منتقل کنند و به این ترتیب فضای حافظه داخلی همراه هوشمند خود را بیشتر کنند.

علاوه بر این کاربران iOS نیز می‌توانند از سیری برای خواندن پیام‌های تلگرام استفاده کنند. به این ترتیب با رفتن به ادرس تنظیمات، اعلانات، اعلام پیام‌ها و روشن کردن گزینه تلگرام حتی در زمانی که دستهایشان درگیر انجام کار دیگری است نیز از پیام‌های ارسال شده مطلع شوند.

منبع: ایتنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها