اجرای طرح حمایتی کمک معیشت کمیته امداد استان مرکزی ۳۱۲ درصد رشد داشت

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: اجرای طرح حمایتی کمک معیشت کمیته امداد استان مرکزی ۳۱۲ درصد رشد داشت.

اجرای طرح حمایتی کمک معیشت کمیته امداد استان مرکزی ۳۱۲ درصد رشد داشت

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمدرضا شایسته‌جو در اراک با اشاره به ارائه خدمات حمایت کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 37 هزار خانوار تحت حمایت کمک‌معیشت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: طرح حمایتی کمک معیشت در 8 ماهه نخست امسال 62 میلیارد و505 میلیون و 792 هزار تومان به سه هزار و 41 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: در اجرای طرح حمایتی کمک معیشت مبلغ 17 میلیارد و 350 میلیون تومان از سوی کمیته امداد و مابقی از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت‌شده است که این مبلغ نسبت به سال گذشته 312 درصد رشد داشته است.

شایسته‌جو خاطرنشان کرد: در 8ماه امسال سه هزارو 544 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به دلایل توانمندی و اشتغال، آزادی سرپرست خانوار از زندان، رفع کسالت، ازدواج پایدار، بهره‌مندی از مزایای سایر سازمان‌ها و یا فوت از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

وی بیان کرد: باتوجه به دائمی نبودن حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان تحت حمایت در ابتدای تحت حمایت قرار گرفتن باید پس از اطلاع از مدت و نوع خدمات برای رسیدن به توانمندی و استقلال اقتصادی تلاش کنند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عفت درویشی
    0

    خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها