با اولین پیش بینی کننده زلزله آشنا شوید

پیش بینی زلزله تهران توسط کارشناس ایرانی/ زلزله تهران را پیش بینی کرده بودم! / امکان پیش بینی زلزله ها تا 70 درصد

رئیس انجمن مخترعین خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که زلزله تا 70 درصد قابل پیش بینی است، گفت: زلزله تهران را دو روز قبل از وقوع پیش بینی کرده بودم.

پیش بینی زلزله تهران توسط کارشناس ایرانی/ زلزله تهران را پیش بینی کرده بودم! / امکان پیش بینی زلزله ها تا 70 درصد

به گزارش خبر فوری ، در چند روز گذشته زلزله های متعدد در کشور تمام مردم و مسئولین را درگیر خود کرده است. در میان خبرهای پیش بینی زلزله یک مخترع از پیش بینی دقیق زمان و قدرت تا 70 درصد مواقع خبر داد.

این درحالی است که کارشناسان معتقد هستند منطق زلزله بر پایه احتمالات است و برهمند توانسته است که با انجام روش های علمی 70 درصد این احتمالات را دقیق پیش بینی کند.

علی اصغر برهمند رئیس انجمن مخترعین خراسان رضوی کسی است که می گوید: کند شدن سرعت زمین نیز تأثیری در هسته زمین گذاشته که این کاهش سرعت باعث آشوب در هسته زمین می شود.

به گزارش خبر فوری ، او در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به موضوع وقوع زلزله های فراوان در کشور و سایر نقاط جهان احتمال منحرف شدن محور زمین را مطرح کرده، گفت: کند شدن سرعت زمین نیز تأثیری در هسته زمین گذاشته که این کاهش سرعت باعث آشوب در هسته زمین می شود.

وی با بیان اینکه با فعل و انفعالاتی این موج آشوب می تواند به طور اتفاقی به برخی نقاط برخورد کند، افزود: در خیلی از کشورهای جهان زلزله ها در حال رخ دادن است و باتوجه به آسیب پذیری برخی نقاط احتمال هرگونه تغییر در زمین وجود دارد.

رئیس انجمن مخترعین خراسان رضوی تاکید دارد: امکان پیش بینی زلزله ها تا 70 درصد وجود دارد.

وی افزود: زلزله تهران را دو روز قبل از وقوع پیش بینی کرده بودیم همچنین زلزله کرمانشاه را نیز چهار روز قبل از وقوع پیش بینی کرده بودیم.

برهمند با اشاره به این مطلب که زلزله قابل پیش بینی است و متاسفانه مجامع علمی به سختی مانند دوران گالیله در برابر پذیرفتن این موضوع مقاومت کرده اند، تصریح کرد: زلزله در یک شب بوجود نمی آید و حداقل شش ماه قبل از وقوع جمع آوری انرژی در یک نقطه را می توانیم با استفاده از ماهواره های زمین شناسی بدست آوریم.

وی اظهار کرد: این پیش بینی را رایگان در اختیار مسئولان قرار می دهیم؛ اما دائم در معرض تهمت و شکایت قرار می گیریم و مسئولان به این پیش بینی ها توجه نکرده اند؛ اما باید بدانند ما یار آنها هستیم تا بتوانند نیروها را زودتر آماده باش زده و بهتر مدیریت داشته باشند و آرزو داریم روزی بتوان زلزله را در سراسر دنیا پیش بینی کرد.

تاکید برهمند بر فعالیت قانونی برای پیش بینی زلزله نوعی مقابله با جریانهایی است که قصد سوءاستفاده از فضای زلزله هراسی را دارند. با اینکه این پیش بینی کننده احتمال زلزله با نقدها و تخریبهایی روبروست ولی بر فعالیت قانونی تاکید دارد.

رئیس گروه توسعه ایده های دانش بنیان گفت: قصد داریم خطرات را از قبل پیش بینی کنیم و برای این امر نیاز به امکانات و حمایت مسئولان داریم.

وی تصریح کرد: آمار زلزله های بررسی شده نشان می دهد که از 65 زلزله پیش بینی شده تعداد 62 مورد آن با تخمین ریشتر به وقوع پیوسته است و قابل ذکر است که باتوجه به 10 سال پشتوانه علمی با هزینه شخصی در این زمینه طول و عرض جغرافیایی محل زلزله را می توانیم ارائه کنیم.

شایان ذکر است علی اصغر برهمند در دیداری با مقام معظم رهبری توضیحاتی در این خصوص به ایشان می دهند. که فیلم این دیدار را مشاهده کنید .

برهمند در گفتگو با خبر فوری هدف خود را اینگونه شرح می دهد: هدف ما این اطلاع رسانی است، تا مردم فقط جوانب احتیاط را رعایت کنند و این عمل به هیچ عنوان به برای ایجاد ترس و و جو منفی در میان مردم نیست.

رئیس انجمن مخترعین خراسان رضوی با اشاره به لزوم حمایت مسئولان گفت: در صورتی که تجیهزات و امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم بازه پیش بینی را به حداقل برسانیم و گام بلندی در راستای امنیت مردم برداریم.

این مخترع کشورمان با اشاره به قانونی بودن فعالیت های خود تصریح کرد: مواردی که ما در مورد آن صحبت می کنیم ثبت اختراع شده است و از کانالها و افرادی که ما را متهم به نشر اکاذیب و پیشگویی غیر علمی می کنند حمتا شکایت خواهیم کرد.

او تاکید کرد: بدستور معاون دادستان استان خراسان در حوزه فضای مجازی قاضی جاوید نیا به پلیس فتا مراجعه کرده و شکایت‌ خود از تخریب کنندگان را تقدیم دادگاه کرده است.

برهمند تاکید کرد: از کانالهایی جعلی که به نام من ایجاد شده شکایت کرده ام و با دستور پلیس فتای استان خراسان رضوی این افرادتحت پیگیری و رسیدگی است.

کانال رسمی برهمند دارای کد شامد وزارت ارشاد است که نشان از ثبت این کانال درسامانه ساماندهی محتوای شامد وزارت ارشاد دارد.

با مرجعه به این لینک میتوانید عضو کانال علی اصغر برهمند شوید :

http://telegram.me/pishbiniezelzele21

سوابق و مسئولیت های برهمند هم از این قرار است:

۱-بزرگترین نابغه مجارستان (۲۰۰۶)

۲-داور جشنواره جوان خوارزمی استان خراسان رضوی (از۱۳۸۵تاکنون)

۳-داور جشواره پدافند غیرعامل دانشگاه مالک اشتر تهران (۱۳۸۸)

۴-رئیس انجمن مخترعین استان خراسان رضوی (از۱۳۸۶تاکنون)

۵-مشاورعالی المپیاد های علمی دانش آموزان شاهد وایثارگراستان خراسان رضوی (۱۳۸۸)

۶-عضو انجمن نخبگان علمی کشور (از۱۳۸۵تاکنون)

۷-مسئول کمیته مخترعین موسسه تحقیقات و فناوری رضوی (از۱۳۸۶تا۱۳۸۸)

۸-عضو فدراسیو ن جهانی اختراعات (۲۰۰۰۶)

۹-معلم نمونه کشوری واستانی(۱۳۸۵)

۱۰-نماینده وسخنران معلمین نمونه خراسان رضوی درحضور مقام معظم رهبری (درروز معلم۱۳۸۵)

۱۱-قائم مقام مدیر کل ارشاد اسلامی در تربت جام (سالهای۱۳۶۶و ۱۳۶۷)

۱۲-دارنده ۷دیپلم افتجار بین المللی -دارنده دوطرح ارزنده ،شناخته شده از سوی سازمان مدیریت

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 66
  • مهران
    0

    اگرواقعا این شخص همچین توانایی رو داره مسولین باید حتما حمایت کنن وامکانات دراختیارش قراربدن تااز بروز فاجعه جلوگیری بشه.

  • امیر معین رحمانی
    0

    کد شامد اعلام شده در کانال جناب فرهمند در قسمت جستجوی سایت شامد وجود ندارد!!! این نشان‌دهنده عدم صحت نیست؟ لطفا بررسی کنید http://shamad.saramad.ir/_layouts/Shamadsearch.aspx

    نظرات شما -
    • باقر
      0

      حاجی کد رو درست بزنی موجوده یکم دقت به خرج بده اخوی

    • ناشناس
      0

      چرا انقدر حرف مفت میزنید ؟ این اقا در مورد جان و مال مردم حرف میزنه بعد شما دنبال کد شامدی ؟؟ کد داشتن این کانال به منو شما چه ربطی داره ؟؟؟؟

    • امیر معین رحمانی
      0

      یعنی عاشق مردم ایرانم که بدون کوچکترین موارد قانونی‌ای میان شخصی رو انقدر بزرگ می‌کنن!!!!!! کد شامد تو این کشور یعنی تاییدیه، یعنی می‌شه اعتماد کرد! یه جوری می‌گید جون مردم انگار ۱۰ دقیقه قبلش خبر می‌ده! طرف می‌گه تو ۱۰ روز آینده فلان جا میاد! شما از کجا می‌دونی کی می‌خواد بیاد که آماده باشی؟!؟ الان میاد؟ ۱۰ دقیقه بعد؟ یک ساعت؟‌ یک روز؟ یک هفته؟ واقعا متاسفم برای مردم خرافاتی قشنگمون!

  • مرضیه
    0

    سلام اگرواقعا همچین توانای دارن مسولان خواهشن به ایشون در این زمینه کمک و حمایتش کنید با تشکر

  • محسن مسعودی
    0

    درسته الان زلزله کوهبنان رو پیش بینی کرده بود توی کانال تلگرام دیدم و اتفاق افتاده حتی زلزله فاریاب هم پیش بینی کرده بوده

  • سارا سیدی
    0

    سلام. ما به توانایی های شما ایمان اوردیم. و پشتوانه شما هستیم

  • فرخی
    0

    واقعا ممنون از این مطلب و اطلاع رسانیتون

  • سعید
    0

    خیلی عالیه ،باید مسئولان هرچه سریعتر از ایشان بهره گرفته وپیش بینی های وقوع زلزله توسط ایشان به عنوان نوعی آماده باش ازطریق رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی شود حتی اگر پیش بینی هاآنچنان هم دقیق نباشد ،زیرا واقعا دراین موقعیت حساس که چالش وبحران جدیدی به نام زلزله گریبانگیر کشور شده است باید ازتمام ظرفیت های موجود درکشور برای مقابله با بحران زلزله استفاده کرد

  • زمانی
    0

    به پستی که امروز صبح 3 دی در کانال جناب فرهمند (پیش بینی زلزله) فرستاده شده خوب دقت کنید میبینید که از کانال تابناک به کانالشون فوروارد کردن که تابناک این خبرو در 30 آذر اعلام کرده بود نه 3 دی ، لطفا با خبرهای تاریخ گذشته و ایجاد شایعه سازی در مردم الکی نگرانی و اضطراب ایجاد نکنید .

    نظرات شما -
    • پریسا
      0

      دقیقا همین موضوع امروز برای من جای سوال بود و شک کردم به کار ایشون که هدفشون از ایجاد این تنش چی بود

  • سعید
    0

    ایشون (دکترعلی اصغربرهمند)افتخار دنیا هستند،خواهشا مسئولان ازاین نابغه زلزله شناسی جهان حمایت کنند،دراین برهه زمانی که بحران وچالش جدید زلزله کشوررافراگرفته،پیش بینی های این نخبه ایرانی می تواند مسئولان ومردم را در حالت آماده باش قرارداده وازبروز فاجعه جلوگیری کند،ای کاش مسئولان پیش بینی های این نخبه جهانی را جدی گرفته وازایشان حمایت مادی ومعنوی نمایند،پیش بینی های ایشان مایه دلگرمی وکاهش استرس ونگرانی های ماست

    نظرات شما -
    • امیدوار
      0

      کدوووم دکتر برادر!!!! ایشون معلم هنر هستن ، واااقعا برای شماها متاسفم ،واقعااا برای ایرانی متاسفم

  • محمد دارابی
    0

    با سلام و احترام . خیلی مهمه که با یک پیش بینی حتی 70درصدی جان هزاران نفر نجات داده بشه. و اگر لازم باشه یک شب در خیابان باشند.سلامتی شما را ارزومندم.

  • مجتبی
    0

    تفاوت «علم» و «شبه علم» رو بخونید و بعد خودتون قضاوت کنید که ریشه بدبختیهای مردم ایران چیه. متن زیر برگرفته‌ست از ویکی‌پدیا. شبه علم: شبه علم (انگلیسی: Pseudoscience) به ادعاها، باورها، یا کارهایی گفته می‌شود که به نادرستی با عنوان علم ارائه داده می‌شوند ولی بر پایهٔ روش علمی نیستند. نشانه‌های شبه علم: فرار به رسانه: اصحاب شبه‌علم، ادعاهای خود را مستقیماً به رسانه‌های گروهی می‌برند. صحت و سلامت علم وابسته به آن است که هر کشف تازه، در ابتدا به همتایان عرضه و توسط ایشان نقد شود. وجود ژورنال‌هایی دارای مرور همتا دقیقاً برآوردگار همین مقصود است. اصحاب شبه‌علم اما این مرحله را دور می‌زنند و یافته‌ها و بافته‌های خود را مستقیماً به رسانه‌های عمومی می‌برند. توطئه‌اندیشی: اصحاب شبه‌علم ادعا می‌کنند که نهادهای دارای قدرت و ثروت زیادی پشت علم رسمی قرار دارند و با توطئه و حق‌کشی مانع از ابراز وجود و ارائه یافته‌های ایشان می‌شوند. تکیه بر همهمه به جای پیام: شبه‌علم بر یافته‌های اتفاقی که در اندازه‌گیری‌های علمی وجود دارند (و بهترین نمودار آنها در پزشکی، اثر دارونماست) تکیه می‌کنند و با ترفندهای آماری سعی می‌کنند که به جای پیام، همهمه را عمده کنند و به نتیجه‌گیری‌های غیرمنطقی برسند. یافته‌های علمی ایشان مبتنی بر تغییرات تصادفی و یافته‌های مرزی اتفاقی در مطالعه‌هاست. تکیه بر تک‌نگاری تجربه‌های شخصی: قل تجربه‌های شخصی به‌صورت تک‌نگاری ادعاها، راه زنده ماندن خرافات در عصر علم تجربی بوده‌است. از همین روست که می‌گویند: «کشف بزرگ علم تجربی نه واکسن بوده‌است و نه آنتی‌بیوتیک، بلکه کارآزمایی تصادفی شده دوسوکور بوده است!» در پزشکی مبتنی بر شواهد از «داده‌ها» استفاده می‌شود نه از نقل مدعیات فردی. شبه‌علم اما افرادی را می‌آورد تا جلوی ما بنشینند و بگویند که مدعیات آنها را «شخصاً تجربه کرده‌اند». تکیه بر قدیمی و باستانی بودن ادعا: اهالی شبه‌علم بر این ادعا تکیه می‌کنند که صدها و بلکه هزاران سال پیش، باور مورد ادعای ایشان رواج داشته و مورد تأیید بزرگانی بوده‌است و به درست یا غلط از شخصیت‌های قدیمی شهیر یا مورد احترام، برای تأیید خود نقل‌قول می‌آورند. کار در انزواء: اصحاب شبه‌علم معمولاً در انزواء کار می‌کنند، شفافیت را برنمی‌تابند و یافته‌های خود را نیز معمولاً در جمع خود و همایش‌ها و رسانه‌های ویژه خودشان طرح می‌کنند. طرح کردن قوانین تازه برای طبیعت: اصحاب شبه‌علم برای آنکه یافته‌ها و مشاهده‌های ادعایی خود را توجیه کنند، «قوانین» تازه و بدیعی را برای طبیعت پیشنهاد می‌کنند. قضاوت با شما.

    نظرات شما -
    • پریسا
      0

      الان منظور شما اینه که کار ایشون شبه علم هستش؟

  • زهرا
    0

    زلزله

  • پارسا
    0

    سلام خسته نباشید ایا برتی مشهد زلزله ای پیش بینی شده دو زلزله برای مشهد ریزه و رباط سفید گفته اید طی ده روز اینده این دو در مشهد هم لرزش دارند لطفا جواب بدهید ممنون و میشه یه راهنمایی کنید که ما باید چکار کنیم وقتی پیش بینی میشه تا دوهفته دیگه خوب چطور تا دوهفته از شهر دور بمونیم باید چکار کنیم

  • فروزان مهر
    0

    لعنت بر مسولیت و مدیر کسی که خیانت به مردم ستم دیده ایران کنه تا از هوش و استعداد وذکاوت ایرانی ها با راحتی تمام خارجی ها استفاده کنند به چه قیمتی ما ارزش دانشمندان خودمان رو نادیده بگیریم اما خارجی ها تمام وجود دانشمندآن مارو طلا بگیرند بجز خیانت به شهدا و ملت هیچ فایده ایی نداره استفاده نکردن از دانشمندان

  • ناهید
    0

    من خودم چندین وقته تو کانال اقای برهمند هستم واقعا تمام حرفاش راسته هر پیش بینی کرده درست در اومده

  • علی جعفری
    0

    سلام.جناب اقای برهمند با عرض خسته نباسید ودعای خیر برای شما آیا با گذشت 42 روز از زلزله کرمانشاه ،احتمال زلزله دیگر با شدت بالا چقدر می باشد واگراحتمال زلزله پایین امده تا چند درصد میباشد باور کنید این مدت روح وروان بچه ها وپدر مادران خیلی پریشان وآسیب پذیر شده تو رو خدا تا حد امکان مثل همیشه بزرگواری کرده وجواب دهید. ممنون یکی از اهالی اسلام اباد غرب

  • امیدوار
    0

    وااااقعا برای سایت شما متااااااسفمممم ، شما یه مشت بی سوادین بدووون شک !!! باید جامعه علمی کشور نابود بشه بخاطر بی‌سوادهایی مث شمااا!!! بهتره برید و نظر اساتید زحمکتش و برجسته زلزله ایرانو هم در مورد این شخص بخونید ، بعد بیاد یکیو بزرگ کنید !!! چقققد احمقید که یه معلم هنر که هییییییچ اشنایی با تعریف زلزله رو نداره ،رو بولت کردید ،

    نظرات شما -
    • پریسا
      0

      خوب عزیز من با این لحن صحبت شما که موافق اساتید برجسته هستین کاملا اونا رو میبرین زیر سوال

    • نازنین
      0

      اینحرفا چیه مگه حضرت محمد سواد داشت؟خدا وقتی رسالت پیامبری بهش داد همه جلوش وایسادن حالا ما نمیگیم ایشون در حد حصرت محمد هستن ولی چیزی که مشخصه و داریم می بینیم نمیشه اتکار کرد دکتر عکاشه خودش داره میگه زلزله کوچک نشون زلزله بزرگتر و اینکه وقتی یکی زحمت بکشه نتیجه زحمتش و می بینه مگر همه چیز به سواد هست؟کار کرده زخمت کشیده الان چنین چیزی و کشف کرده انیشتن مگه یه کند ذهن نبود؟حتما باید کشور دیگه بیان بردارن ببرنش تا بفهمیم بله این اقا پیش بینی میکرده.

    • موسی
      0

      نازنین خانوم نمیدونم چه کاره این شخص هستید ولی کلا دارید جو زیادی میدید. اخه چه کشفی؟ بقیه کشورها صف کشیدن پشت درش که نزاریم ببرنش؟ تو هر جوابتون یدونه فرار مغز ها توش هست . یه حدس و گمان که اینهمه تعریف و تمجدید نداره. اگه ایشون کشفی داشت نمیگفت تا 10 روز اینده. بعد یروز بعدش اتفاق بیوفته و شما هم به به و چه چه کنید. اگر کاری بلد بود نزدیک میگفت نه با 9 روز اختلاف. اصلا منم یدونه از اینا کشف کردم. تا 10 روز اینده تو کرج زلزله 5 ریشتری میوفته. اگه نیوفتاد بیا دوباره ازش طرفداری کن

  • سمیرا
    0

    سلام ببخشید این وضعیت درتهران چه وقت طول میکشه

  • پریسا
    0

    نمیدونم چرا من اصلا نمیتونم قبول کنم شخصی همچین توانایی رو داشته باشه ولی مسئولین حمایتش نکنن. دراینکه مسئولین ایران اصولا نمیخوان این افراد رو مورد حمایت قرار بدن،شکی نیست. ولی مطمعنن دانش این شخص الان به گوش همه رسیده،پس چرا اگرحرفاشون منطقیه کشورهای دیگه ازشون حمایت نمیکنن. من چون تخصص اینکارو ندارم نمیتونم بگم کار اقای فرهمند درسته یا غلط، ولی پیگیر هستم و تا حدودی صحبتهاشون درسته که این موضوع واقعا کلافم کرده که نمیدونم چی درسته چی غلط

  • نگین
    0

    اسم کانالشون چیه؟؟میشه یکی ج بده

    نظرات شما -
    • پریسا
      0

      متن بالا رو نگاه کن لینک ابی رو بزن داخل کانال میری

  • کامیاب
    0

    رزومه ایشون کاملا ً جعلی و دروغین هست. هیچ سند یا لینک معتبری هم برای جوایز بین المللی که ایشون ادّعا کردن، وجود نداره و حتّی مدال ها رو از ایران خریدن. ایشون حتّی چهار تا کلمه انگلیسی تخصّصی پیرامون زلزله نمی دونه. عناوین شغلی مثل رییس انجمن مخترعین خراسان رضوی و رییس گروه توسعه ایده های دانش بنیان هم یه سری عناوین صوری هست که متأسّفانه به دلیل سهل انگاری دستگاه قضایی و البتّه غفلت پلیس فتا، مجال سوءاستفاده رو برای این شخص مهیا کرده. حتّی تو جلسه بیت رهبری (سال ۸۵) شناخت دقیقی از ایشون صورت نگرفته و با تکیه بر اسم ایثارگر و معرّفی ارگان هایی از خراسان رضوی، ایشون تو اون جلسه حضور داشته. مراتب در آینده ای نزدیک به وزارت اطّلاعات اعلام خواهد شد و اقدام مقتضی در خصوص ایشون به عمل خواهد آمد تا با چنین سوءاستفاده ها از هیجان جامعه و تشویش اذهان از طریق بازارداغی و فسادهای این چنینی مقابله بشه.

    نظرات شما -
    • نازنین
      0

      اصلا دروغ پ چطوری میفهمه؟چرا هر چی میگه میشه؟فال بینه؟یا کف بین؟چرا نمیخوایین قبول کنین کشفش و ؟حتما باید ببرنش اونور دنیا بعد قدرش و بدونین؟اینحرفا چیه زیر پا ما داره عین بید میلرزه شب تا صبح از ترس نمیخوابیم دکتر زارع میگه نمیاد برهمند میگه میاد دقیق هم زلزله میاد شرط عقل میگه احتیاط کنیم علم یعنی اشتباه نمیکنه؟گیرم برهمند اصلا دروغگو و جعلی در حال با چشم داریم می بینیم پیش بینی که کرده درسته ۲۴ ساعت نشد اشتهارد لرزید تورو خدا جای مقابله بیارینش کشفش و نشون بده اگر واقعا هست کمک بشه بهش پیشرفتش کنه

  • منتظر المعی
    0

    من کد شامد رو جستجو کردم چندین بار اما هر بار فقط یه صفحه سبز به پهنای 1سانتی متر باز میشد که هیچ اطلاعاتی درش درج نشده

    نظرات شما -
    • نازنین
      0

      @pishbiniezelzele21 احتیاج به سرچ کد نیست برین تو کانالش و چند روز باشبن همه چیز روشنه چیزی که با چشم دیده میشه مگه میشه انکارش کرد بنده خدا زحمت کشبده تلاش کرده

  • .. محمد رضا
    0

    سلام.درود بر دانشمند فرهیخته ایران..وایرانی دوست.متاسفم برای کسانیکه برای سربلندی دانشمند ایرانی ..وجان کودکان ومردان و زنان ایرانی ارزشی قایل نیستن...

  • ی م
    0

    باسلام واقعا کشورباید به این جورافراد عشق بورزد

  • ی م
    0

    باسلام واقعا کشورباید به این جورافراد عشق بورزد

  • ی م
    0

    باسلام واقعا کشورباید به این جورافراد عشق بورزد

  • امیر
    0

    با سلام و احترام در رزومه ایشون نوشته شده بود نماینده و سخنران معلمین در دیدار با مقام معظم رهبری، خوب چرا ایشان مسئله به این مهمی و عدم همکاری مسئولین را به اطلاع رهبری نمی رسانند تا با درایت و رهنمود رهبری معظم این موضوع حل و از فواید آن بهرمند گردیم.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      درایت و رهنمود رهبری معظم بود که اوضاع این نبود که...

  • حسین
    0

    ایکاش مسئولین ارزش این ادمها رو میفهمیدن

  • روزبه
    0

    واقعا ایشون خیلی بیشتر از مسئولین به فکر ماهستن مسئولین محترم پس این سیستم هشدار لرزه ای تهران کی نصب میشه مکزیک چند سال قبل این کارو تموم کرد ولی ماهنوز منتظریم غیرتم چیز خوبیه یکم داشته باشین

  • لیدا قیصری
    0

    با عرض سلام پس لطفا زمان زلزله بعدی تهران رو هم اعلام کنید ما به قبل چکار داریم از اینده بگید لطفا

  • *****
    0

    یعنی چه شکلی میشه این ادم همچین توانایی رو داشته باشه و کشور پشت این ادم نباشه میگن که هیچ جای دنیا نمیتونه زلزله رو پیش بینی کنه این ادم چطوری میتونه؟؟؟

  • ناشناس
    0

    ایشون 96.10.3 ساعت 23.36 اعلام کرد من زلزله ای بدای کرمان پیش بینی نمی کنم ما هم در کوهبنان بودیم راحت خوابیدم ساعت 2 زلزله 4 به بالا شد و اون فردی که گیگه زلزله فازیاب و کوهبنان گفته شما یک نگاه به تاریخ پایین پیام بکن ایشون ساعت 2 شب زلزله شده ساعت 8 صبح برداشته از سایت مرکز زلزله نگاری کپی گذاشته

  • نرگس
    0

    با سلام خواهش میکنم زمان زلزله بعدی تهران رو اطلاع بدیدممنون میشیم

    نظرات شما -
    • نازنین
      0

      برای مطلع بودن از پیش بینی ها برای زلزله میتونید به کانال خود آقای برهمند مراجعه کنید

  • M.F
    0

    دروغ گوی کی بودی توووووو

    نظرات شما -
    • نازنین
      0

      تو کانلش عضو شو بعد بهش تهمت بزن. @pishbiniezelzele21

  • رضا نگان
    0

    انقدر زود گول نخورید یه چیزی میگم آلان همه تون به شک بی افتید. با یه سرچ توی اینترنت میفهمید ژاپن با همه تکنولوژیش سه دقیقه قبل زلزله میتونه پیش بینی کنه. این های توی ایران داره اتفاق می افتد زلزله نیس خودشون میدونن دارن چیکار میکنن گندش کی در میاد توسط این اقا اعلام میکنند

  • امیرسام
    0

    باسلام خسته نباشی خدمت کارشناس محترم ما الان چند روزه خواب وخوراک نداریم اسیریم شبا ازاسترس تا صبح خواب نداریم خواهش میکنم زمان زلزله بعدی تهران رو حداقل یک ساعت قبل به ماخبر بدید خواهش میکنم یه جوابی به ما بدیدتو کانالتون ممنون میشیم

  • امیرسام
    0

    باسلام خسته نباشی خدمت کارشناس محترم ما الان چند روزه خواب وخوراک نداریم اسیریم شبا ازاسترس تا صبح خواب نداریم خواهش میکنم زمان زلزله بعدی تهران رو حداقل یک ساعت قبل به ماخبر بدید خواهش میکنم یه جوابی به ما بدیدتو کانالتون ممنون میشیم

  • محمد
    0

    از چنین ادمهایی باید حمایت کرد اما متاسفانه کله گنده ها ی ما امنیت وارامش مردم براشون اهمیتی نداره اگر کسی هم این علم رو داشته باشه به خاطر حسودی حتما کلاه بردار میشه مثل دکتر علی اکبری همه استادان خارجی نیروی ایشان را تایید میکنند اما اونو از ایران اخراج میکنند ماها بد بختیم چون گنج کنار ماست اما جای دیگری می گردیم

  • جلالی
    0

    شارلاتان به معنای واقعی کلمه. البته خوب منبعی را برای پول در آوردن پیدا کرده: نگرانی مردم از زلزله!

  • امیر معین رحمانی
    0

    ما همون روز اول گفتیم ایشون کد شامد نداره! استعلام منفی بر می‌گرده دوستان به ما لطف کردن گفتن کوری! حالا که دیگه کلا از تو کانال برداشتن کد شامد رو ما تا کی می‌خوایم به این سیستم ادامه بدیم که راه قانونی رو نریم؟! با این خبر نزدیک به ۱۵۰ هزار ممبر به کانال ایشون اضافه شده!!!!!! که ظرف ۴ روز ۱۳۰ هزار نفر از کانال ایشون رفتن بیرون!!!!

  • Tataloo
    0

    ممنون از خبراتتون

  • امیر
    0

    مصداق مرغ همسایه غازه اینجا نمود پیدا میکنه ، اگر این مخترع یه فرد خارجی بود و زلزله های اخیر ایران را پیش بینی میکرد ، همه با آب و تاب از توانائیهایش سخن میگفتند ولی چون ایرانی است و در ایران است حرفهایش را کذب میدونند.حداقل من دو زلزله اخیر در تهران و دیشب در ایلام را زودتر در کانال ایشون دیده بودم و پیش بینی اش درست بوده. ضمن اینکه احتیاط شرط عقل است و بهتره با توجه به صحت پیش بینی آقای برهمند در مورد پیش بینی هایش احتیاط را رعایت کرد. مردم در طول زمانه بدلیل جهل با اخترعات گوناگون مخالفت میکردند از جمله اختراع برق و روشنایی که آن را زاده شیطان میپنداشتند الان هم در مورد اختراع ایشان گروهی جهل و گروهی نیز حسادت میورزند. بهتر است اساتید و صاحب نظران اختراع ایشان را فارغ از هرگونه تعصب بررسی کنند و نتیجه را اعلام عمومی نمایند تا اگه اختراع ایشون مورد تائید وصحت اساتید حوزه مربوطه قرار گرفت جان میلیونها انسان در سراسر دنیا نجات یابد

  • m.r
    0

    : |مگه میشه ؟!مگه داریم؟!

  • زهرا
    0

    خب میشه بفرمایید از چه طریق متوجه میشن؟؟تگر دیتگاهی هست چرا دنبال ثبت اختراعش نمیره؟

  • خلیل
    0

    باتوجه به مسدود بودن تلگرام از ایشان تقاضامندیم درپیام رسان سروش هم با کانال اختصاصی اطلاع رسانی بفرمایند. هیچ تعجبی هم نیست که یک ایرانی در این زمینه پیشرو در جهان باشد. چراکه علم اگه در هم ثریا باشد، مردانی از ایران به آن دست خواهند یافت. موفق و پیروز باشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دمت گرم با این نقل قولت: «چراکه علم اگه در هم ثریا باشد، مردانی از ایران به آن دست خواهند یافت»

  • علی رضارییسی
    0

    سلام لطفا به ایشان بگویید تو پیام رسان سروش کانال بزنند....

  • نادی
    0

    سلام جناب اقای دکتر برهمند برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم ؛شماسرشارازانرژی مثبت و معنوی الهی هستید دعا به جانت مواظب سلامتی خودت باش والسلام

  • اسی یکدل
    0

    سلام ،جناب علی اصغر برهمند تموم پیش بینی هاش درسته یعنی هفتاد درصد تا الان درست بوده ،بعضی میگن دروغه حرفاش ،ایشون اصالتن بچه تربت جام در ۱۶۰ کیلومتری مشهده

  • vali
    0

    سلام ـ زلزله تو تهران هرروز داره اتفاق میفته اقای محترم مثل جاهای دیگه نیازی به اینجوری پیشگویی ها نیست مثلا اگه میتونی اینجوری پیشگویی کن امروز ساعت 22 ـ32 زلزله باقدرت 5,3 تو تهران اتفاق میفته

  • S
    0

    با سلام. به نظر من این ها پیش بینی نیست. چون ایران ۳۱ استان دارد و جناب برهمند هر هفته ۵ یا ۶ استان را اعلام زلزله مینمایند که در یک ماه اسامی تمامی استان را بیان میکند و بعد از دو سه هفته هر کدام از استان ها در ایران زلزله بیاید در لیست زلزله ی پیش بینی شده جناب برهمند وجود دارد پس بنابراین از شماره ی ۱ تا ۳۱ استان را طی ۴یا۵ هفته نام برده و هر استانی مثلا ۱۸ زلزله بیاید در لیست هست پس به هیچ وجه پیش بینی نیست. چون تمامی اطلاعات حدودی بین تمامی ۳۱ استان است.و ما اینقدر ساده ایم که هیچ کسی به این موضوع پی نبردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها