همدان قهرمان دوی صحرانوردی کشور شد

رئیس هیات دوومیدانی استان همدان گفت: تیم همدان عنوان قهرمانی مسابقات دوی صحرانوردی نوجوانان کشور را کسب کرد.

همدان قهرمان دوی صحرانوردی کشور شد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، مرتضی خورشیدی در همدان اظهار کرد: مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور با شرکت 250 دونده از استان‌های مختلف کشور با معرفی نفرات برتر در اصفهان پایان یافت.

وی تصریح کرد: در بخش نوجوانان این دوره از رقابت‌ها همدان با منفی 7 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های سمنان با منفی 30 و اصفهان با منفی 44 امتیاز دوم و سوم شدند.

رئیس هیات دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز سید امیر زمان‌پور از همدان قهرمان شد، محمد حاصلی دیگر دونده همدانی مقام دوم را کسب کرد، پوریا وطن‌نواز و آرش قاسمی هر دو از همدان نیز به ترتیب عناوین چهارم و هفتم را کسب کردند.

وی تاکید کرد:‌ همچنین در بخش انفرادی رده سنی جوانان ابوالفضل اسحاقی‌نژاد حائز مقام پنجم شد و در بخش تیمی رده بزرگسالان هم تیم استان به مقام ششمی دست یافت.

خورشیدی در ادامه با بیان اینکه همدان قطب دوومیدانی کشور است، بیان کرد: تنها مسائلی که باعث شده دوومیدانی همدان کمی دچار افت شود نبود منابع مالی است.

وی با بیان اینکه تمام تمرکز این هیات معطوف به استعدادیابی شده است، گفت: نونهالان و نوجوانان هیات دوومیدانی استان ‌همدان در کشور از برترین دوومیدانی‌کاران هستند که این نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی برای این موضوع صورت گرفته است.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها