آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان به حداقل رسیده است

استاندار سمنان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان به حداقل رسیده است گفت: برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان تقویت می شود.

آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان به حداقل رسیده است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از سمنان، محمدرضا خباز صبح امروز در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان اظهار داشت: امروزه هجمه‌های گسترده‌ای از آسیب‌های اجتماعی جوانان این مرزوبوم را مورد هدف قرار داده است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان تقویت می‌شود افزود: تلاش و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در سطح استان بخش عمده‌ای از این آسیب‌ها را در این منطقه به حداقل رسانده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: بدون تلاش و همکاری در هیچ فعالیتی نتیجه و موفقیتی حاصل نمی‌شود و استان سمنان به دلیل همدلی، هماهنگی و همراهی مسئولان در اغلب امور بسیار موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در شاخص‌های متعددی در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی رو به بهبود است خاطرنشان کرد: انسان‌های دلسوز و فعال در عرصه فرهنگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی آسیب‌های اجتماعی را مدیریت نموده و در جهت کاهش آن اقدامات مؤثری را انجام می‌دهند.

خباز با بیان اینکه در جامعه اسلامی ما نباید معتاد، طلاق، زندان، رشوه و رشوه‌خواری وجود داشته باشد تصریح کرد: برای پیشگیری و مقابله و کاهش این آسیب‌ها در استان باید تلاش جدی شود.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان در سلامت اداری مقام اول را دارد ابراز داشت: ما در مقایسه با سایر استان‌ها باید کار بیشتری انجام بدهیم تا بتوانیم به خواسته اصلی شهدا جامعه عمل بپوشانیم.

استاندار سمنان از تلاش‌های انجام‌شده در حوزه سامان‌دهی به امور جوانان ابراز امیدواری کرد و گفت: باید نسبت به کاهش این فاصله میان جوانان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اقدامی مؤثر انجام شود و این مهم نیز تأثیر ویژه‌ای در تحقق اهداف نظام دارد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها