چهارمین محموله کمک‌های خراسان جنوبی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

چهارمین محموله کمک‌های خراسان جنوبی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از بیرجند ، جواد خامسان صبح امروز از ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و افزود: این محموله شامل سه تریلی کالا است که یک تریلی شامل 60 هزار و 720 مورد انواع پوشاک بچه‌گانه و بزرگ سال است و یک تریلی شامل 2 هزار و 384 تخته پتو و 6 تن تخم‌مرغ و یک تریلی نیز حاوی کالاهای متفرقه است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از اولین روزهای زلزله کرمانشاه 5 دستگاه ایسوزو، 6 هزار تخته پتو، یک هزار و 500 تخته موکت از محل ذخایر اضطراری به منطقه آسیب‌دیده ارسال کرده است گفت: همچنین از محل کمک‌های مردمی یک هزار و 6 تخته پتو، 14 هزار و 81 قوطی کنسرو و یک کامیون حاوی 6 تن ست بهداشتی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله غرب کشور ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی کمک‌های غیر نقدی 31 میلیارد ریال و میزان کمک‌های غیرنقدی نیز 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.

خامسان، یادآور شد: جمعیت جوانان هلال احمر خراسان‌جنوبی از 12 تا 15 آذر به همراه یک تیم متخصص روانشناسی در مناطق آسیب‌دیده حضور یافته و برنامه‌های شاد و متنوعی را برای کودکان اجرا کردند.

وی بیان کرد: در شب یلدا امسال نیز 230 بسته آجیل با همکاری خیرین تحت عنوان اجرای پروژه داوطبی توزیع شد همچنین با همکاری خیرین خراسان‌جنوبی توزیع پروژه داوطلبی به ارزش 56 میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته 850 مورد حادثه در خراسان‌جنوبی رخ داده است افزود: 576 مورد حادثه جاده‌ای، 113 مورد حادثه مربوط به خدمات حضوری، 7 مورد زلزله، 110 مورد حوادث شهری، 3 مورد ریزش آوار، 7 مورد سیل و آبگرفتی و 22 مورد حوادث کوهستانی بوده است.

وی تأکید کرد: تعداد حادثه‌دیدگان این حوادث 3 هزار و 307 مورد و آسیب‌دیدگان این حوادث 3 هزار و 207 مورد بوده است.

خامسان ادامه داد: 453 مورد اسکان اضطراری نیز در این مدت داشته‌ایم و البته میانگین زمان حضور ما در محل حادثه نیز 10 دقیقه و 54 ثانیه بوده است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها