بیش از یک میلیارد تومان کمک‌ مردمی از سمنان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان سمنان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع‌آوری شد.

بیش از یک میلیارد تومان کمک‌ مردمی از سمنان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سید جواد رضوی صبح امروز در جلسه ستاد کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد استان سمنان است و دراین‌باره از ظرفیت کمک‌های مردمی بهره‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان بالغ‌بر یک میلیارد و 389 میلیون تومان به‌وسیله کمیته امداد به مردم زلزله‌زده کرمانشاهی کمک کردند افزود: بخش عمده‌ای از این کمک‌ها از سوی مردم شهرستان‌های گرمسار و دامغان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: پس از وقوع زلزله و آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان بالغ‌بر 103 میلیون تومان کمک نقدی در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

وی با بیان اینکه ارزش کمک‌های غیر نقدی مردم استان سمنان بالغ‌بر یک میلیارد و 286 میلیون تومان برآورد شده است اذعان کرد: مشارکت و همکاری مردم استان سمنان در این عرصه بسیار مطلوب بوده است و تاکنون تعداد زیادی پتو، لباس گرم، پلاستیک و غیره به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارسال‌شده است.

رضوی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل زلزله‌زدگان تأمین اسکان موقت و دائمی است تصریح کرد: تاکنون 45 کانکس از سوی کمیته امداد استان سمنان برای مردم زلزله‌زده خریداری و ارسال‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه عده‌ای سودجو از این فرصت برای بهره‌برداری‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: مردم سمنان از پرداخت وجوه نقدی خود به شماره‌حساب‌های نامعتبر و اینترنتی برای کمک به زلزله‌زدگان خودداری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شماره‌حساب‌های معتبر و مورد تأیید مراجع قضایی و امنیتی کمیته امداد همواره برای دریافت کمک‌های مردمی آمادگی دارد اعلام کرد: شماره‌حساب 0102318463009 و شماره کارت 6984-9017-6919-6037 در بانک صادرات از راه‌های سریع و آسان کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردمی است.

وی ابراز داشت: خیران برای پرداخت پرسرعت کمک‌های نقدی به‌وسیله تلفن همراه نیز با شماره‌گیری #99*023*8877* اقدام کنند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها