نجات ۲ قلاده روباه از استخر کشاورزی در تاکستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: ۲ قلاده روباه که در استخر کشاورزی گرفتار شده بودند توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان نجات و رهاسازی شدند.

نجات ۲ قلاده روباه از استخر کشاورزی در تاکستان

به گزارش خبر فوری از قزوین، به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان قزوین، محمد جلیلوند اظهار داشت: بنا به گزارش واصله توسط مسئولان یکی از واحدهای کشاورزی واقع در روستای بخش اسفرورین مبنی بر سقوط دو قلاده روباه در استخر کشاورزی آن واحد ماموران یگان حفاظت محیط زیست اداره تاکستان به محل اعزام شدند.

وی گفت: 2 قلاده روباه به منظور رفع تشنگی از حفره کوچکی که در زیر فنس بوده عبور کرده و بعد از نزدیک شدن به آب در داخل استخر سقوط کرده و در حال تلف شدن بودند که ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان علی‌رغم سرمای شدید به داخل استخر رفته و حیوانات مذکور را نجات دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان بیان کرد: این گونه اتفاقات نتیجه عدم رعایت حق آبه حیوانات است و همه موجودات برای بقای حیات نیاز به آب دارند که متاسفانه اکثر بهره‌بردان از منابع آبی با استفاده از لوله، آب مورد نیاز را به استخر انتقال و هیچگونه آبی در دسترس حیات وحش باقی نمی‌ماند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها