فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تجلیل شدند

با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از راهداران،‌ خادمین و شاغلین حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تجلیل شد.

فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تجلیل شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از ایلام ، نورالله دلخواه شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام که در سالن اداره کل برگزار شد اظهار داشت: حمل و نقل و تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان ایلام نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته که ضرورت دارد به بحث ایمن‌سازی و استانداردسازی جاده‌های استان به منظور حفظ جان مسافران توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش آمار تلفات جاده‌ای صرفا با ایمن‌سازی راه‌ها میسر نمی‌شود، گفت: فرهنگ رانندگی ایمن و رعایت علائم راهنمایی و رانندگی نیز باید در بین رانندگان وسایل نقلیه افزایش پیدا کند چرا که بسیاری از تصادفات و تلفات جاده‌ای در سطح کشور، بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان رخ می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: خوشبختانه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان ایلام فعالیت بسیار مناسبی در راه‌های مواصلاتی استان ایلام در مواقع بارش برف و کولاک تا به امروز داشته که راهداران به طور شبانه‌روزی در جاده‌های استان به مردم گرفتار در برف و کولاک با از جان‌گذشتگی ویژه‌ای خدمات رسانی می‌کنند.

دلخواه تصریح کرد: آمار تلفات جاده‌ای در استان ایلام نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته ولی این تعداد تلفات جاده‌ای نیز مطلوب نبوده و باید سعی کنیم با فرهنگ‌سازی مناسب و نیز استانداردسازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان ایلام شاهد کاهش هرچه بیشتر آمار تلفات جاده‌ای باشیم.

دلخواه گفت: این قشر می توانند نقش موثر و سازنده ای در جامعه ایفا کنند و باید از توانمندی آنها در جامعه بیشتر استفاده شود.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت، سفارش زیادی کرده و با تاکید بر پررنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه ریزی در این زمینه، تداوم انقلاب اسلامی را وابسته به این فرهنگ عنوان کرده اند که پیشبرد اهداف این حوزه به کمک و نظرات فکری خانواده شهدا و ایثارگران نیازمند است.

درپایان مراسم، از فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن روز راهداری تجلیل شد. واز خانواده معزز شهدا وایثارگران با اهدا لوح سپاس از آنها تقدیر بعمل آمد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها