روسای جمهور آمریکا در ۴۰ سال اخیر درصدد اجرای نقشه جدید خاورمیانه هستند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در ۴۰ سال اخیر تمام رؤسای جمهور آمریکا درصدد اجرای نقشه جدنماینده ولی فقیهید خاورمیانه هستند و آن‌ها به خاطر انرژی و امنیت اسرائیل به اوضاع خاورمیانه حساس هستند. 

روسای جمهور آمریکا در ۴۰ سال اخیر درصدد اجرای نقشه جدید خاورمیانه هستند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: این آخرین تحفه دموکراسی غربی است و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تهدید کرد که اسامی کشورهایی که به این قطعنامه رای مثبت دهند ثبت و به حساب آنها می رسد و ترامپ نیز تهدید کرد که حمایت‌های مالی را از این کشور ها قطع می‌کند.

وی با یادآوری اینکه دنیا به سمت دیکتاتوری مطلق در حال حرکت است افزود: هیچ کشور و هیچ دولت و ملتی آزاد نیست و مفهوم آزادی و دموکراسی توسط آمریکا دفن شده است.

وی این اقدام وقیحانه آمریکا را نخستین بدعت خطرناک در تاریخ سازمان ملل دانست و افزود: جا دارد با این جنایت در کل دنیا عزای عمومی اعلام شود اما دنیا مثل قبرستان خاموش است

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در 40 سال اخیر تمام رؤسای جمهور آمریکا درصدد اجرای نقشه جدید خاورمیانه هستند و آن‌ها به خاطر انرژی و امنیت اسرائیل به اوضاع خاورمیانه حساس هستند و در نقشه جدید چند امر لحاظ شده است و نخست تجزیه منطقه، دوم ناامنی دائمی و سوم حفاظت از حکومت‌های دست نشانده و مزدور است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آن‌ها در این اواخر دیده‌اند رژیم آل سعود در لبه سقوط است و لذا دستور تغییر روش به آنها داده‌اند و این تغییر بر دو قسم است و فاصله گرفتن از وهابیت و لیبرالیته کردن عربستان و سرزمین وحی که خود اهانت بزرگی به مکه و مدینه و کل مسلمان‌ها و اهانت به اسلام است.

وی یادآور شد: اقدامات اخیر بن سلمان همه در این راستاست و آن‌ها حتی در برابر اجرای مسابقه ملکه زیبایی در عربستان و کشف حجاب و ایجاد سواحل اختلاط اعلام آمادگی کردند و با خوانندگی زنان در تلویزیون رسمی عربستان کار خود را شروع کردند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها